صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اتلتیکو مادرید از صدر جدول دورتر شد
اتلتیکو مادرید از صدر جدول دورتر شد

اتلتیکو مادرید از صدر جدول دورتر شد

اتلتیکومادرید با شکست برابر رئال بتیس نه تنها اختلافتش را با بارسلونای صدرنشین کمتر نکرد بلکه فاصله اش با این تیم بیشتر هم شد.

اتلتیکومادرید

به گزارش کسب و کار نیوز، اتلتیکومادرید یکشنبه در هفته بیست و دوم لالیگا برابر رئال بتیس قرار گرفت و با یک گل از میزبانش شکست خورد.
بازی در نیمه اول بازی متعادل بود و تنها فرصت مهم به فدل رسید که یان اوبلاک با یک مهار خوب اجازه گلزنی به بتیس را نداد. از طرفی آلوارو موراتا که نخستین بازی اش را با پیراهن اتلتیکو انجام می‌داد می‌توانست گلزنی کند که این اتفاق رخ نداد.

در نیمه دوم بازی در اختیار قرمز و سفیدپوشان بود. آنها به دنبال پیروزی بودند تا اختلاف خود را با بارسلونای صدرنشین کم کنند با این حال دروازه شأن باز شد. در یکی از حمله‌های بتیس، فیلیپه لوئیس خطای هند کرد و داور یک پنالتی به نفع میزبان گرفت. سرخیو کانالس نیز این ضربه را به گل تبدیل کرد. پس از گل حمله‌های اتلتیکو بیشتر شد. ضربه زیبای آنتوان گریزمان در دقیقه ۶۵ به تیرک دروازه برخورد کرد تا اتلتیکو نتواند بازی را به تساوی برساند. در ادامه تلاش‌های تیم مادریدی بی نتیجه بود و این تیم سه امتیاز مهم را از دست داد.

اتلتیکو با ۴۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و اختلاف این تیم با صدر جدول به ۶ رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.