صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / امروز رسالت روحانیت از همه سنگین‌تر است
امروز رسالت روحانیت از همه سنگین‌تر است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

امروز رسالت روحانیت از همه سنگین‌تر است

آیت‌الله شاهرودی یک روحانی ساده زیست بود و زندگی خود را طوری سپری کرد تا الگویی برای همه طلاب و ملت همیشه قهرمان ایران باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی شامگاه یکشنبه در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی که به میزبانی حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان ورامین برگزار شد، همچنین اظهار کرد: حوزه علمیه امام صادق (ع) ۲۱ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: بعد از انقلاب اسلامی در داخل کشور روحانیت چراغ هدایت شده و رشد چمشگیری در حوزه‌های برادران و خواهران ایجاد کرده است.

امام جمعه موقت ورامین گفت: روحانیت در طول تاریخ پرچمدار ولایت بوده و حقیقتاً هم باید اینگونه باشد و روحانیت شیعه در مسیر خدا و حق و نگهبانی از دین خدا حاضر است و اگر همه داشته‌های خود را از دست بدهد دست از این مسیر برنمی‌دارد.

وی گفت: امروز رسالت روحانیت از همه سنگین‌تر است و نباید اجازه دهند روحیه انقلابی از ملت ایران گرفته شود زیرا از بین رفتن روحیه انقلابی مساوی با نفوذ دشمن و استکبار جهانی است.

رئیس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران گفت: شاید امروزه عده‌ای در لباس روحانیت به این مردم خیانت کرده و بکنند اما هیچ وقت طلاب و روحانیون ما خیانت نمی‌کنند بلکه برخی با استفاده از این لباس به این انقلاب و نظام ضربه بزنند.

محمودی گفت: امروزه عده‌ای مأموریت دارند که در فضای مجازی رهبری، مراجع عظام تقلید، روحانیون و طلاب را تخریب کنند اما مردم ما هوشیار هستند و همواره روحانیون، مراجع و رهبری را دوست دارند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.