صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / دستاوردهای صنایع دفاعی مصداق بارز «ما می‌توانیم» است
دستاوردهای صنایع دفاعی مصداق بارز «ما می‌توانیم» است

مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع در بازدید از نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاعی:

دستاوردهای صنایع دفاعی مصداق بارز «ما می‌توانیم» است

مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع گفت: دستاوردهای صنایع دفاعی کشور مصداق بارز «ما می‌توانیم» و جلوه‌ای از اقتصاد مقاومتی است.

image_2019_2_2-9_41_27_669_dxB.jpg

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار علیرضا تمیزی مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از نمایشگاه «اقتدار ۴۰» ضمن تشکر از ابتکار ستاد کل نیروهای مسلح برای برگزاری چنین نمایشگاهی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف نیروهای مسلح در مجموعه نمایشگاه توانمندی‌های دفاعی کشور دور هم جمع شدند تا بتوانند بخشی از توانمندی‌های دفاعی در ۴۰ سال گذشته خود را به نمایش عموم بگذارد و این حرکت بسیار زیبا و پسندیده است.

سردار تمیزی گفت: مردم با دیدن این دستاوردها و توانمندی‌ها بسیار خوشحال می‌شوند، البته درباره انتقال اخبار پیشرفت‌های کشور کم کاری‌های شده که رسانه‌ها باید با توجه بیشتر اطلاع رسانی بهتری را به مردم داشته باشند.

وی پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را بسیار گسترده دانست و گفت: زمانی که به روستاها می‌رویم می‌بینیم که بعد از انقلاب کارهای عمرانی عظیمی انجام شده و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بسیار بالا است، اما به خوبی نتوانسته‌ایم اخبار، اطلاعات و اقدامات صورت گرفته را به مردم انتقال دهیم.

سردار تمیزی با اشاره به استقبال گسترده مردم از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی بیان کرد: صنایع دفاعی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگی داشته است که مردم باید به این پیشرفت و اقتدار افتخار کند.

مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع تصریح کرد: دستاوردهای صنایع دفاعی مصداق بارز «ما می‌توانیم» و جلوه‌ای از اقتصاد مقاومتی است که باید از تلاشگران این عرصه تشکر کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه توان دفاعی و نظامی کشور ما تهدیدی برای دیگر کشورها نیست خاطر نشان کرد: ما باید به حدی توانمند باشیم که چشم طمع دشمنان از انقلاب اسلامی و منافع مردم دور شود، البته توان دفاعی ایران برای دست درازی به منافع دیگر کشورها نیست و این قدرت و توانایی تنها برای بازدارندگی است و دستاوردهای دفاعی که در این نمایشگاه مشاهده می‌کنید از مصادیق بارز بازدارندگی است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.