صفحه اصلی / استان ها / آذربایجان شرقی / بهره‌برداری از ۲۰۰۰ پروژه عمرانی در دهه فجر

استاندار آذربایجان شرقی خبر داد

بهره‌برداری از ۲۰۰۰ پروژه عمرانی در دهه فجر

استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح بیش از دو هزار پروژه عمرانی، خدماتی و زیربنایی در استان همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها افزون بر دو هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری ریالی و ۹۴ میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی صورت گرفته است.

استاندار آذربایجان‌شرقی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا پورمحمدی افزود: در این دهه همچنین عملیات اجرایی ۲۱ پروژه دیگر از جمله چند ناحیه و شهرک صنعتی در سطح استان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی مشارکت داشته‌اند، افزود: از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح استان در دهه فجر، ۱۱۰۰ پروژه در مناطق روستایی اجرا شده است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از افتتاح ۲۰ پروژه صنعتی و ۵۳ واحد تولیدی با سرمایه گذاری شش هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی خبر داد و گفت: چند پروژه ارزشمند در بخش معدن اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال‌های گذشته بیشترین سرمایه گذاری در بخش صنعت استان انجام شده و به عنوان مثال در حال حاضر ۳۵ درصد قطعات مورد نیاز صنایع خودروسازی کشور در آذربایجان شرقی تولید می‌شود.

پورمحمدی در ادامه با بیان اینکه اشتغال و محیط زیست دو اولویت اصلی مدیریت استان است، گفت: اشتغال به عنوان موتور محرکه تمام بخش‌ها و مسائل زیست محیطی به عنوان زیرساخت زندگی سالم و توسعه پایدار به طور جدی مورد توجه خواهد بود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کمیته امداد

مردم آذربایجان شرقی به “رزمایش بخشش ایرانیان” در ماه رمضان بپیوندند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد کلامی اظهار کرد: در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.