صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / مسیرهای دسترسی به نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاعی در مصلی امام خمینی (ره) تهران
مسیرهای دسترسی به نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاعی در مصلی امام خمینی (ره) تهران

رئیس ستاد رسانه‌ای نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاعی تشریح کرد

مسیرهای دسترسی به نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاعی در مصلی امام خمینی (ره) تهران

رئیس ستاد رسانه‌ای نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاعی، درآستانه یوم الله ۲۲ بهمن با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی و دعوت از عموم مردم برای بازدید از نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاعی و سازندگی در مصلی امام خمینی (ره) تهران، مسیرهای دسترسی به نمایشگاه را تشریح کرد.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی ودجا امیر سرتیپ دوم داود عبدی مدیر کل روابط عمومی وزارت دفاع و رئیس ستاد روابط عمومی نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به مدت ۱۱ روز از پنج شنبه ۱۱ بهمن تا ۲۲ بهمن ماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹ برای بازدید عموم ملت شریف اسلامی دایر می‌باشد.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند از طریق بزرگراه رسالت (درب شماره ۱۹) یا خیابان شهید قنبرزاده (درب شماره ۱۵)، خیابان شهید بهشتی (درب شماره ۱ روبروی مترو) برای بازدید از نمایشگاه وارد مصلی شوند.
عبدی با بیان ویژگی‌های نمایشگاه دستاوردهای دفاعی گفت: محصولات این نمایشگاه در دو بخش فضای بسته (شبستان مصلی) و فضای باز واقع در درب ۱۹ جانمایی شده است.
وی خاطر نشان ساخت: این نمایشگاه دارای محصولاتی با ویژگی‌های تاکتیکی نوین و در ۱۰ حوزه عملیاتی می‌باشد و عموم علاقه مندان به ویژه خانواده‌ها، دانش آموزان، دانشجویان، اساتید، فرهیختگان و اقشار مختلف مردم غیور ایران اسلامی امکان بازدید از آن را دارند.
رئیس ستاد روابط عمومی نمایشگاه گفت: نمایشگاه اقتدار ۴۰ با مشارکت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران شامل سپاه، ارتش، وزارت دفاع، ناجا و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و با مدیریت و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح در فضای به مساحت ۲۰ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار شده است.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.