صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / لاریجانی: توفیق «روحانی» توفیق تک تک مردم است

لاریجانی: توفیق «روحانی» توفیق تک تک مردم است

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه بر لزوم حمایت از دولت جمهوری اسلامی در این شرایط تاکید کرد و گفت: توفیق روحانی توفیق تک تک مردم است.

محمدجواد لاریجانی

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد جواد لاریجانی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اجتماع هیأت‌های مذهبی شهرستان مهدیشهر در بیت الزهراء (س) این شهرستان با بیان اینکه نیت اعضای مذاکره کننده ایرانی خوب است و در راستای منافع مردم و نظام است، گفت: اگرچه در این مذاکرات تیم مذاکره کننده ما از تکنیک خوبی استفاده نکرد.

وی با طرح این سوال که چرا امسال در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان این نظام خشمگین هستند؟، افزود: پر واضح است که دشمنان این انقلاب با هزینه‌های سنگینی که برای ساقط کردن این انقلاب پیش بینی کرده بودند به بن بست خورده اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی گفته بودند که حداکثر طول عمر انقلاب ایران ۳۰ سال خواهد بود ولی حالا پس از ۴۰ سال نظاره گر این هستند که این انقلاب روزبه روز با توکل به خداوند و حمایت‌های رهبری فرزانه و پشتیبانی این مردم انقلابی، مانند یک درخت تنومند شده است و هیچگاه این نظام مردمی سقوط نخواهد کرد.

لاریجانی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در شرایط حساسی قرار گرفته است، تصریح کرد: ما امروز در یک نابسامانی اقتصادی قرار داریم. باید بپذیریم این نابسامانی اقتصادی شبیه یک زخم است که باید درمان شود. در این فضا باید برای جلوگیری از عمیق شدن زخم و نفوذ دشمنان بیش از پیش هوشیار باشیم.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: در سه ماه گذشته دشمنان به ازای هر ایرانی چندین پیام تفرقه آمیز در شبکه‌های اجتماعی کشور تهیه کرده و در این فضا انتشار دادند که این امر نشان می‌دهد دشمنان درصدد نابودی انقلاب هستند. آنها هر روز به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسؤلین و سیاه نمایی در کشورند.

معاون بین الملل قوه قضائیه با اشاره به اینکه ولایت‌مداری تنها راه نجات از توطئه و فتنه‌هاست، اضافه کرد: هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان در مقابل تبلیغات سوء دشمن علیه ایران اسلامی ضروری است. باید از ولایت حمایت کنیم و از آنها که از اسلام فاصله گرفتند دوری بگیریم.

وی ادامه داد: پیروی از ولایت جنبه عملی دارد و شیعه باید اصول عملی اسلام و ولایتمداری را به خوبی انجام دهد.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: در کشور فتنه اقتصادی و آفت ناکارآمدی وجود دارد و این امر به مشکلات اقتصادی دامن زده است.

لاریجانی اظهار داشت: در فتنه ۸۸ مردم فریاد می‌زدند رأی من کجاست؟ و الان فتنه‌گران در بعضی از موارد در خیابان‌ها فریاد می‌زنند پول من کجاست؟ فتنه گران گرفتاری‌های اقتصادی را بزرگ نمایی می‌کنند.

مدیر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی با بیان اینکه امروزه جامعه ما آفت ناکارآمدی پیدا کرده است، تصریح کرد: چطور می‌شود وقتی که مردم ما اهل کار هستند اما شاهد آفت ناکارآمدی هستیم؟

وی یکی از ریشه‌های ناکارآمدی را عدم مدیریت جهادی در نظام برشمرد و افزود: مدیریتی که دولت را بر سرکار آورد متناسب با شرایط امروز نیست و ما به مدیران جهادی در میدان عمل نیاز داریم.

لاریجانی با اشاره به برخی اظهارنظرهای مردم و مسؤلین در خصوص اینکه روحانی در این شرایط بد اقتصادی که بوجود آمده باید استعفا بدهد، اظهار داشت: هر شخصی که چنین اظهار نظری دارد قطعاً اشتباه فکر می‌کند. زیرا در این شرایط آقای رئیس جمهور باید بماند و یک مدیریت منسجم ایجاد نماید چرا که توفیق آقای روحانی توفیق تک تک مردم ماست.

لاریجانی گفت: ۲۲ بهمن امسال باید با بصیرت همراه باشد و ضروری است که در ۲۲ بهمن حضور فعالی داشته باشیم و نشان دهیم که ملت زنده و بالنده است.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در پایان تصریح کرد: ما باید به بصیرت مسلح باشیم و برای شبهه‌ها پاسخ داشته باشیم. دشمن وقتی که تهاجم می‌کند یک فرصت برای ما ایجاد می‌شود که به هجمه‌ها توجه کنیم و برای آن‌ها پاسخ بیابیم، لذا این هیأت‌های مذهبی که هیأت‌های بصیرتی هستند باید شبهه‌ها را بشناسند و آن‌ها را توضیح دهند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.