صفحه اصلی / استان ها / ایلام / ایلام جزه ۱۰ استان برتر کشور از لحاظ پوشش بیمه ای

مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی استان ایلام عنوان کرد

ایلام جزه ۱۰ استان برتر کشور از لحاظ پوشش بیمه ای

سهیلا ملکشاهی گفت: ایجاد عدالت اجتماعی بدون برخورداری از بیمه تامین اجتماعی امکان پذیر نیست که سازمان همواره این راه را برای اقشار مختلف مردم هموار کرده است.

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان در این آیین بزرگ داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه بیش از نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند اظهار داشت: ایلام از لحاظ پوشش بیمه ای جز ۱۰ استان برتر کشور قرار دارد که این رتبه در نوع خود بی سابقه بوده است.
به گزارش کسب و کار نیوز، سهیلا ملکشاهی بااشاره به اینکه ایجاد عدالت اجتماعی بدون برخورداری از بیمه تامین اجتماعی امکان پذیر نیست که سازمان همواره این راه را برای اقشار مختلف مردم هموار کرده است، یادآور شد:از مصادیق اهتمام دولت، معیشت و رفاه آینده اقشار مختلف مردم و پرداخت بخشب از بیمه های کارگران، رانندگان و افراد تحت پوشش است.
وی تصریح کرد: ۳۵ هزار نفر از جمعیت استان مشمول قوانین خاص تامین اجتماعی هستند که بیمه ۳۰ هزار از این جمعیت را دولت پرداخت می کند.
ملکشاهی تاکید کرد: در دوران سخت اقتصادی و جنگ تحمیلی حمایت های سازمان از بیمه گران قطع نشد و این سازمان همواره در صدد افزایش تامین پوشش بیمه ای به آحاد جامعه و بیمه مشاغل آزاد، اجتماعی و اخیرا بیمه زنان خانه دار و دانشجویان بوده که این امر نشان دهنده اهمیت سازمان به تحقق شعار تامین اجتماعی است.

همچنین مطالعه کنید:

نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۲ درصد رسید+ جدول

به گزارش کسب و کار نیوز، طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.