صفحه اصلی / استان ها / ایلام / بازی با اسلحه شکاری جان نوجوان ۱۳ ساله را گرفت
بازی با اسلحه شکاری جان نوجوان ۱۳ ساله را گرفت

بازی با اسلحه شکاری جان نوجوان ۱۳ ساله را گرفت

سهل انگاری و بازی با سلاح شکاری، جان نوجوان پسر ۱۳ ساله را در شهر "زرنه" ایوان گرفت.

اسلحه شکاری

‌به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ «سعید عالی‌پور» فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با تأیید این خبر، اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز ۱۱۰ مبنی بر یک مورد خودزنی منجر به فوت با سلاح شکاری در شهر زرنه، بلافاصله مأموران در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان حادثه، مشخص شد پسر نوجوان ۱۳ ساله که به همراه مادرش در منزل بودند، تنهایی داخل اتاق رفته و با سلاح شکاری متعلق به پدرش که در دسترس بوده مشغول بازی کردن می‌شود، غافل از اینکه گلوله در جان سلاح و مسلح بوده است که به صورت ناگهانی گلوله شلیک و به سر نوجوان برخورد می‌کند و به علت شدت جراحات در دم فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان یادآور شد: اقدامات اولیه بررسی صحنه توسط پلیس آگاهی شهرستان انجام و با هماهنگی مقام قضائی جهت سیر مراحل قانونی جسد به سرد خانه بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان ضمن اظهار تأسف و تأثر از این حادثه دلخراش به شهروندان به ویژه والدین توصیه کرد: در صورت داشتن سلاح آن را در جای امن و دور از دسترس فرزندان نگهداری کنند و از خالی بودن سلاح اطمینان حاصل و اجازه شوخی کردن و یا دستکاری سلاح را به فرزندان ندهند تا شاهد حوادث تلخ و جبران ناپذیر این چنینی نباشیم.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.