صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / سلیمانی: لیگ والیبال بانوان سال به سال بدتر می‌شود
سلیمانی: لیگ والیبال بانوان سال به سال بدتر می‌شود

سلیمانی: لیگ والیبال بانوان سال به سال بدتر می‌شود

مربی والیبال کیفیت لیگ برتر بانوان را پایین دانست و گفت اگر همین روند را ادامه دهیم به جای پیشرفت به ۳۰ سال پیش برمی‌گردیم.

دیدار تیم‌های والیبال بانوان پیکان تهران و امید ایران

فریبا سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد کیفیت لیگ برتر والیبال بانوان اظهار کرد: لیگمان سال به سال بدتر می‌شود. اما برای بازیکنان خوب است و اگر همین هم نباشد از شرایط مسابقه دور می‌شوند. امیدوارم سال آینده برنامه‌ریزی دقیق‌تری انجام شود. اسپانسرها و باشگاه‌هایی که در بخش مردان فعال هستند به لیگ بانوان وارد شوند چون تا زمانی که آنها حمایتمان نکند و ما را به عنوان جزئی از ورزش والیبال نپذیرند پیشرفت نمی‌کنیم. با توجه به اینکه بهترین‌های والیبال دنیا در آسیا هستند تا زمانی که لیگ پویایی نداشته باشیم به آرزوهایمان برای قهرمانی دست پیدا نمی‌کنیم.

او در این مورد افزود: اگر این روند را ادامه دهیم به ۳۰ سال قبل برمی‌گردیم اما با توجه به اینکه زبردست از خانواده والیبال است امیدوارم از تجربه‌های خود و پیشکسوتان این رشته استفاده کند تا شاهد پیشرفت جامعه والیبال در کل کشور باشیم.

سلیمانی با بیان اینکه از امتیازهای پایینی که تیم نامی نو در هفته پایانی لیگ گرفت تعجب می‌کنم، ادامه داد: با توجه به بازی هفته قبل این تیم با توپکا از امتیازهای بازی پایانی‌اش تعجب کردم. البته ذوب آهن خیلی تیم خوبی است و نسبت به نامی نو برتر است اما انتظار جنگندگی بیشتری داشتم. شاید زمزمه‌هایی مبنی بر تبانی دو تیم اصفهانی پخش شده اما فکر می‌کنم امتیاز و برد برای همه تیم‌ها مهم است و از آنجایی که نامی نو برای کسب رتبه سوم با توپکا رقابت داشت نمی‌خواهم ذهنم به سمت تبانی سوق پیدا کند. احتمالاً استرس بر کار این تیم تأثیر گذاشته است.

او در مورد بازی هفته پایانی پیکان برابر امید ایران اظهار کرد: پیکان ست اول خوب ظاهر نشد، فکر می‌کنم استرس امتیازاتی که باید به دست می‌آورد را داشت. ا ی کاش بازی ذوب آهن و پیکان هفته آخر برگزار می‌شد و امید ایران و توپکا هم هفته نهم بازی می‌کردند اینگونه لیگ جذاب‌تر می‌شد چون نامی نو برای سومی تلاش بیشتری می‌کرد.

سلیمانی در پایان از رسانه‌ها تشکر کرد و گفت: تا حمایت رسانه‌ها نباشد بانوان دیده نمی‌شوند بنابراین از آنها می‌خواهم هیچ وقت بانوان را فراموش نکنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.