صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / دولو: امیدوارم انتخابات هندبال امسال برگزار شود
دولو: امیدوارم انتخابات هندبال امسال برگزار شود

۹ هیات هندبال بدون رییس

دولو: امیدوارم انتخابات هندبال امسال برگزار شود

سرپرست فدراسیون هندبال می‌گوید که انتخاب نایب رئیس بانوان این فدراسیون را به عهده رئیس آینده خواهد گذاشت.

هندبال

رمضانعلی دولو در گفت وگو با ایسنا، در مورد انتخاب نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال اظهار کرد: نه فعلاً انتخاب نکردیم. انشاالله این انتخاب را به عهده رئیس بعدی می‌گذاریم. ما کارها را انجام می‌دهیم مشکلی هم که نداریم. دوستان همه پای کار هستند و هم امور بانوان و هم امور آقایان را جلو می‌برند. هر عزیزی که انتخاب شد برای این منظور تصمیم بگیرد، ممکن است فرد جدید بخواهد جابه‌جایی‌هایی انجام دهد. امیدوارم که هر فردی که انتخاب شد خودش مسئولیت‌ها را به عهده بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که برای انتخاب هیأت‌های استانی چه کارهایی انجام شده و چرا تعداد آنها بیشتر از ۵ هیأت شده است، گفت: رئیس یکی از هیأت‌ها در آن استان سکونت نداشت که اداره کل نامه زد و برای آن استان سرپرست انتخاب شد. رئیس هیأت گیلان هم شرایط احراز را نداشت و نمی‌توانست در آن پست بماند و باز سرپرست انتخاب شد.

دولو در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چند استان با سرپرست اداره می‌شود، گفت: انتخابات استان‌های آذربایجان شرقی، فارس، کرمان و ایلام انجام شده و ۹ استان به نام‌های سمنان، تهران، کردستان، کرمانشاه، گیلان، خراسان شمالی، همدان، زنجان و قزوین مانده‌اند. از میان اینها تهران، زنجان و همدان ثبت نام‌هایشان انجام شده و ما منتظر اعلام زمان برگزاری انتخاباتشان هستیم.

سرپرست فدراسیون هندبال در ادامه گفت: برای سایر استان‌ها هم با اداره کل‌ها هماهنگ کردیم تا روال اداری را انجام دهند و ثبت نام‌های آنها انجام شود. به محض ثبت نام و آمدن استعلام‌هایشان انتخابات آنها هم انجام خواهد شد. تلاش می‌کنیم که تا قبل از پایان این سال انتخابات این هیأت‌ها را به پایان برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که زمان برگزاری انتخابات فدراسیون هندبال در این سال برگزار می‌شود یا به سال دیگر موکول خواهد شد، گفت: ان‌شاءالله که در همین سال برگزار می‌شود. تأیید صلاحیت‌ها توسط وزارت ورزش در حال انجام است و نظر و تلاش ما این است که این مجامع استانی را هر چه سریع‌تر برگزار کنیم.

وی در پایان گفت: فدراسیون کارهای خود را طبق روال انجام می‌شود. اردوی استعدادهای برتر دختران از فردا شب در تالار هندبال آغاز شود. لیگ‌های برتر بانوان و آقایان نیز در حال برگزاری است و مشکلی وجود ندارد. امورات جاری فدراسیون در حال انجام است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.