صفحه اصلی / استان ها / فارس / دستگیری عاملان سنگ پرانی و قتل راننده کامیون در آباده‌
دستگیری عاملان سنگ پرانی و قتل راننده کامیون در آباده‌

دستگیری عاملان سنگ پرانی و قتل راننده کامیون در آباده‌

فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و دستگیری عاملان سنگ پرانی به کامیون‌های حامل سنگ در شهرستان آباده که منجر به فوت یک راننده شده بود، خبر داد.

دستگیری

‌به گزارش کسب و کار نیوز‌، به نقل از سایت پلیس فارس، سردار احمدعلی گودرزی گفت: در پی سنگ پرانی‌های شبانه به کامیون‌های حامل سنگ در محور مواصلاتی “آباده” به سمت “شیراز” در دی ماه امسال که به فوت سرنشین یکی از این کامیون‌ها شده بود، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، تعداد ۹ نفر مظنون به قتل توسط مأموران پلیس آگاهی استان فارس شناسایی شده و مورد بازجویی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از انجام تحقیقات تکمیلی از متهمان، در نهایت دو نفر از آنان ضمن اقرار به قتل با استفاده از سنگ، اعلام کردند در محور کمربندی آباده با سنگ پرانی، به چندین کامیون خسارت وارد کرده‌اند.

گودرزی خاطرنشان کرد: متهمان اعلام کردند که یکی از سنگ‌های پرتاب شده توسط آنان بعد از برخورد با شیشه کامیون به سر مقتول اصابت کرده و باعث فوت وی شده بود.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی پلیس در این خصوص ادامه دارد، افزود: مأموران انتظامی استان فارس با مخلان نظم و امنیت در جامعه و کسانی که به هر نحوی بخواهند امنیت و آرامش رانندگان زحمتکش را به مخاطره بیندازند، برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.