صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / ترامپ دوباره بر شایع بودن تقلب انتخاباتی در آمریکا تاکید کرد
ترامپ دوباره بر شایع بودن تقلب انتخاباتی در آمریکا تاکید کرد

ترامپ دوباره بر شایع بودن تقلب انتخاباتی در آمریکا تاکید کرد

رئیس جمهور آمریکا در توئیتهایی نسبت به وقوع تقلب انتخاباتی (شایع) در آمریکا هشدار داده و خواهان سختگیری در قوانین مربوط به شناسایی رای دهندگان شد.

ترامپ

به گزارش کسب و کار نیوز، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که در انتخابات در تگزاس ۵۸ هزار غیر شهروند رأی دادند و ۹۵ هزار غیرشهروند نیز نامشان برای رأی دادن ثبت شده است.

ترامپ در این توئیت نوشت: در تگزاس ۵۸ هزار غیرشهروند رأی دادند و ۹۵ هزار غیر شهروند این ایالت نامشان برای رأی دادن ثبت شده است این ارقام نوک کوه یخ هستند در سراسر کشور به ویژه در کالیفرنیا تقلب رأی دهندگان شایع است و باید متوقف شود و تدابیر شناسایی رأی دهندگان سخت‌تر شود.

در حقیقت تگزاس تریبیون گزارش داد که طبق اعلام مقام‌های این ایالت ۹۵ هزار تن از کسانی که نامشان به عنوان رأی دهنده ثبت شده شناسایی شدند که باید درباره اینکه شهروند آمریکا هستند یا خیر بررسی و شهروند بودن آنها تعیین شود.

این روزنامه نوشت: از این گروه ۵۸ هزار نفر دست کم در یک انتخابات از ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۸ رأی دادند. این رسانه گزارش داد که این افراد شناسایی شده هنگام دریافت کارت شناسایی نوعی اسناد را ارائه کردند که نشان داد آنها شهروند نیستند با این حال مشخص نیست چه تعدادی از آنها هنوز شهروند آمریکا محسوب نمی‌شوند چرا که تعدادی از آنها ممکن است شهروندی گرفته باشند.

رئیس جمهور آمریکا توئیت‌هایی در روزهای شنبه و یکشنبه فرستاده و طی آنها خواهان سختگیری بیشتر قوانین مهاجرتی شده و هشدار داده که آمریکا تحت فشار مهاجران قرار گرفته است.

ترامپ همچنین معمولاً با استناد به ادعای گستردگی وقوع تقلب انتخاباتی با استفاده از رأی دهندگان تقاضای سختگیری بیشتر در قوانین شناسایی رأی دهندگان را مطرح کرده و بر لزوم تشدید تدابیر امنیتی در مرز نیز تاکید کرده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.