صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور احداث می شود
۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور احداث می شود

۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور احداث می شود

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از ساخت 400 هزار واحد مسکونی تا 2 سال آینده در کشور خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی نبیان روز شنبه بعد از بازدید از طرحهای مسکن مهر سیرجان در نشست بررسی مشکلات انبوه سازان تعاونی مسکن این شهرستان افزود: ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید و از این تعداد ۱۰۰ هزار واحد توسط بنیاد مسکن و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی نیز توسط شرکت های بازآفرین ساخته می شود.
وی اظهار داشت: رفع مشکلات واحدهای مسکن مهر و ساماندهی برای استفاده از این واحدها در دستور کار قرار دارد و مسکن مهر شهرهای بالای ۲۵ هزار خانوار که فاقد مشکلات حقوقی است در موارد اولویت و نیاز مورد استفاده قرار می گیرد.
وی افزود: با توجه به موقعیت شهرستان سیرجان تفاهمنامه واگذاری زمین برای ساخت مسکن در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری های لازم زمین مورد نیاز برای انبوه سازان و تعاونی های مسکن در اختیار قرار می گیرد.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ۱۰ هزار واحد مسکونی جدید در این شهرستان ساخته می شود.
شهباز حسن پور افزود: مشکل زمین مجموعه شهرک برق سیرجان مرتفع و در این سفر به سیرجان مشکل اسناد خانه های مسکونی منطقه مکی آباد نیز حل و فصل شد.
وی اظهار داشت: پاسخگویی دولت در رفع مشکل مسکن مطلوب است و سیرجانی های فاقد مسکن با مراجعه به اداره زمین شهری و بنیاد مسکن در خصوص تامین مسکن خود اقدام کنند.
حسن پور افزود: زمین ساخت چهار کلانتری شهرک های اطراف شهر سیرجان تامین می شود.
۳۰۲۹/۷۴۳۵ /۱۵۹۶

همچنین مطالعه کنید:

ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، ابوالفضل نوروزی مدیرکل دفتر اقتصادو مسکن وزارت راه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.