صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / آخرین مهلت ثبت‌نام در مقطع کاردانی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز
آخرین مهلت ثبت‌نام در مقطع کاردانی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز خبر داد

آخرین مهلت ثبت‌نام در مقطع کاردانی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز از آغاز پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز برای بهمن ماه جاری خبر داد.

 

به گزارش کسب و کار نیوز، رباب نوروزی با اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت‌نام برای پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز تا سیزدهم بهمن ماه به صورت حضوری در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی انجام می‌شود.

وی افزود: رشته‌های موجود در این مرکز، بر اساس نیاز بازار کار در حوزه‌های فناوری اطلاعات، فرهنگ و هنر انتخاب شده‌اند و این مرکز با دارا بودن ۲۰ سال سابقه آموزشی و بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی مناسب و تدریس اساتید مجرب از بالاترین کیفیت و استانداردهای آموزشی برخوردار است.

وی ادامه داد: وجود مرکز نوآوری و شکوفایی در جوار این مرکز و حمایت و پشتیبانی برای استقرار افراد و تیم‌های فناور و صاحب ایده در مرکز نوآوری، زمینه مساعدی برای ایجاد کسب وکارهای نوپا و تجاری سازی ایده‌ها، تبدیل ایده به محصول و ایجاد اشتغال و کارآفرینی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان، فراهم کرده است.

نوروزی تاکید کرد: از دیگر مزیت‌های این مرکز، می‌توان به برگزاری کارگاه‌های تخصصی و مهارتی کوتاه مدت شغل محور و همچنین کارگاه‌های تخصصی کارآفرینانه و کسب و کار اشاره کرد.

وی متذکر شد: در این مرکز در هر نیمسال تحصیلی، تقسیط شهریه و تخفیف به فعالان انجمن علمی و فرهنگی و رتبه‌های برتر هر ورودی اعمال می‌شود، همچنین فارغ‌التحصیلان برتر مرکز برای جذب در بخش‌های مختلف سازمان جهاددانشگاهی و تدریس در مراکز آموزشی کوتاه مدت از اولویت برخودارند.

وی در پایان با اشاره به رشته‌های تحصیلی موجود در این مرکز در مقطع کاردانی، خاطرنشان کرد: نرم افزار کامپیوتر، کاردانی فنی شبکه، کاردانی حرفه‌ای بازیگری کاردانی حرفه‌ای انیمیشن، کاردانی حرفه‌ای معماری داخلی، کاردانی حرفه‌ای مترجمی زبان انگلیسی، کاردانی حرفه‌ای دوخت و تکنولوژی لباس، کاردانی حرفه‌ای هنرهای تجسمی -گرافیک و فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه‌های گسترده از جمله این رشته‌ها هستند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.