صفحه اصلی / سرخط خبرها / خودروها با موعد تحویل تا دی ۹۷ شامل افزایش قیمت نمی‌شوند
خودروها با موعد تحویل تا دی ۹۷ شامل افزایش قیمت نمی‌شوند

خودروها با موعد تحویل تا دی ۹۷ شامل افزایش قیمت نمی‌شوند

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دعوتنامه‌های پیش‌فروش ارسالی خودروسازان ابطال و با شرایط جدید ابلاغ می‌شود خبر داد که خودروهای پیش‌فروش شده با موعد تحویل اول شهریور تا سی‌ام دی ۱۳۹۷ شامل افزایش قیمت نمی‌شوند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دعوتنامه‌های پیش‌فروش ارسالی خودروسازان ابطال و با شرایط جدید ابلاغ می‌شود خبر داد که خودروهای پیش‌فروش شده با موعد تحویل اول شهریور تا سی‌ام دی ۱۳۹۷ شامل افزایش قیمت نمی‌شوند.

 عباس تابش در جلسه برگزار شده با مشتریان معترض خودروسازان گفت: در پیش فروش عادی باید قیمت مطابق زمان تحویل مندرج در قرارداد محاسبه شود.

معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد: خودروسازان مکلف به اجرای ماده ۴ آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو هستند.

وی افزود: قیمت مذکور در تاریخ سررسید باید مطابق سایت خودروساز باشد و خودروساز موظف است جریمه تأخیر به مشتریان پرداخت کند. لذا خودروهای پیش‌فروش شده که تاریخ تحویل آنها از اول شهریور ماه تا سی‌ام دی ماه ۱۳۹۷ است شامل افزایش قیمت نمی‌شود.

تابش تصریح کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت پیش از این نیز بارها بر اجرای دقیق قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تاکید داشته و بر این باور است که هرگونه تعهدی به مردم عزیز باید بدون تفسیر و به صورت دقیق و شفاف اجرایی شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.