صفحه اصلی / اجتماعی / جامعه و شهری / فضاهای شهری را برای حضور شهروندان آماده کنیم
فضاهای شهری را برای حضور شهروندان آماده کنیم

فضاهای شهری را برای حضور شهروندان آماده کنیم

به مناسبت هفته هوای پاک و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همایش پیاده روی خانوادگی شهرداری تهران در منطقه ۲۲ با حضور شهروندان مناطق ۲۲ گانه برگزار شد.

پیاده روی

به گزارش کسب و کار نیوز، علی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ به عنوان میزبان این برنامه طی سخنانی گفت: مدیریت شهری در دوره جدید بر کیفیت زندگی و ارتقای سبک زندگی شهروندان تاکید دارد و برای آن برنامه ریزی کرده است.

شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه مردم مشتاق هستند در فضاهای شهری حضور پیدا کنند، افزود: این حضور مردم در این برنامه نشانگر این است که شهروندان میل به خارج شدن از فضاهای شخصی خود را دارند و به فضاهای عمومی بیایند و با فضاهای عمومی زندگی خود ارتباط بر قرار کنند.

نوذرپور با بیان اینکه مدیریت شهری پذیرفته است که فضاهای شهری را برای حضور شهروندان آماده کند، ادامه داد: معنای واقعی شهر، پل، خیابان و بناهای شهری نیست و حضور شهروندان در شهر معنا بخش واقعی آن است.

وی با بیان اینکه مردم باید شهر را از خود بدانند، ادامه داد: مدیریت شهری به دنبال شکل‌گیری اجتماعات مردمی در فضاهای شهری به مناسبت‌های مختلف است تا شادی، نشاط و اعتماد را در بین مردم شاهد باشیم.

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به تقدم انسان‌ها بر ماشین در استفاده از فضاهای شهری افزود: برگزاری این مراسم‌ها نیز برای تاکید و حمایت از پیاده روی، استفاده از دوچرخه، ورزش و حضور شهروندان در فضاهای شهری است.

به گزارش شهرداری منطقه ۲۲، وی با گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با بیان اینکه مردم انقلاب کردند تا بگویند که می‌خواهیم در اداره امورات کشور از جمله اداره شهر مشارکت داشته باشیم، گفت: کشور برای مردم است و باید نسبت به اداره آن مشارکت و نظارت کنند.

نوذرپور با بیان اینکه آزادی مردم در بیان اظهار نظر و ارائه دیدگاه‌های خود در همه امور کشور از جمله اهداف انقلاب اسلامی بود، گفت: انقلاب اسلامی ایران با هدف استقلال و نفی وابستگی‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به نظام سلطه جهانی و نظامی مبتنی بر اخلاق، معنویت و ارزشهای دین مبین اسلام صورت گرفت و باید به ملت ایران برای چنین آرمان‌ها و ایثارگری‌هایی در این چهل سال تبریک گفت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پیش‌بینی ۲۶ همت درآمد از محل جرایم در بودجه سال ۱۴۰۳ + جدول

به گزارش کسب و کار نیوز ، بر اساس جداول بخش دوم لایحه بودجه سال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.