به گزارش کسب و کار نیوز، یکی از شرکتهای دانش بنیان با هدف کمک به سازمانها در بهینهکردن خدمات، افزایش بهرهوری و کارآیی سازمانی اقدام به ارائه راهکارهایی بر بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و برنامهریزی و مدیریت سازمانی در حوزههای منابع انسانی، مالی و لجستیک کرده است.
فرزاد رحمانی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، ارائه برترین مجموعه نرمافزاری یکپارچه سازمانی، ارائه خدمات مشاوره، استفاده از فناوریهای نوین و استفاده از توان و تخصص تیمکاری حرفهای، را مهمترین ماموریتهای این شرکت دانش بنیان دانست و گفت: در سیستم اتوماسیون اداری «نرم افزار مکاتبات اداری» که از سوی این شرکت ارائه شده است دسترسی مدیران و سایر کارکنان به چرخه عملیات روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان را فراهم میکند.
وی طراحی «نرمافزار کارها» را از دیگر خدمات ارائه شده از سوی این شرکت عنوان کرد و یادآور شد: این نرم افزار نسل جدیدی از نرمافزار مدیریتی است که بر مبنای گفتمان سازمانی طراحی شده است و مزایای قابل توجهی در این حوزه از جمله یکپارچگی و اتصال به تشکیلات سازمانی، انعطافپذیری بر اساس امکان تعیین لیست مطابق با شیوههای مختلف مدیریت پروژه و قابلیت تعامل بین افراد تیم برای تقسیم وظایف متناسب با توانمندی افراد دارد.
رحمانی، همچنین با اشاره به طراحی سیستم جامع مدیریت منابع انسانی، طراحی نرم افزارهای مالی و حسابداری، ارائه راهکار لجستیک و طراحی نرم افزارهای انبار و اموال ادامه داد: ارائه خدمات خلاقانه با بیشترین کارآیی ممکن، مهمترین دغدغه مدیران و کارکنان این شرکت است.
انتهای پیام