صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / ارائه نسل جدید ‌نرم‌افزارهای مدیریتی از سوی محققان کشور
ارائه نسل جدید ‌نرم‌افزارهای مدیریتی از سوی محققان کشور

ارائه نسل جدید ‌نرم‌افزارهای مدیریتی از سوی محققان کشور

یکی از شرکت‌های دانش بنیان در راستای افزایش بهره‌وری و کارآیی در سازمان‌ها اقدام به ارائه نسل جدیدی از نرم افزارهای مدیریتی کرده است.

نرم‌افزار

به گزارش کسب و کار نیوز، یکی از شرکت‌های دانش بنیان با هدف کمک به سازمان‌ها در بهینه‌کردن خدمات، افزایش بهره‌وری و کارآیی سازمانی اقدام به ارائه راهکارهایی بر بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و برنامه‌ریزی و مدیریت سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک کرده است.

فرزاد رحمانی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان،  ارائه برترین مجموعه نرم‌افزاری یکپارچه سازمانی، ارائه خدمات مشاوره، استفاده از فناوری‌های نوین و استفاده از توان و تخصص تیم‌کاری حرفه‌ای، را مهمترین ماموریت‌های این شرکت دانش بنیان دانست و گفت: در سیستم اتوماسیون اداری «نرم افزار مکاتبات اداری» که از سوی این شرکت ارائه شده است  دسترسی مدیران و سایر کارکنان به چرخه عملیات روزمره و بررسی و تحلیل فرآیندهای سازمان را فراهم می‌کند.

وی طراحی «نرم‌افزار کارها» را از دیگر خدمات ارائه شده از سوی این شرکت عنوان کرد و یادآور شد: این نرم افزار نسل جدیدی از نرم‌افزار مدیریتی است که بر مبنای گفتمان سازمانی طراحی شده است و مزایای قابل توجهی در این حوزه از جمله یکپارچگی و اتصال به تشکیلات سازمانی، انعطاف‌پذیری بر اساس امکان تعیین لیست مطابق با شیوه‌های مختلف مدیریت پروژه و قابلیت تعامل بین افراد تیم برای تقسیم وظایف متناسب با توانمندی افراد دارد.

رحمانی، همچنین با اشاره به طراحی سیستم جامع مدیریت منابع انسانی، طراحی نرم افزارهای مالی و حسابداری، ارائه راهکار لجستیک و طراحی نرم افزارهای انبار و اموال ادامه داد: ارائه خدمات خلاقانه با بیشترین کارآیی ممکن، مهمترین دغدغه‌ مدیران و کارکنان این شرکت است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

خبر خوب برای معلمان و بازنشستگان/ واریزی ۳۷ میلیون تومانی در راه است

به گزارش کسب و کار نیوز، معلمان بازنشسته سال ۱۴۰۱ از تعیین رتبه خود توسط …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.