صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / کلید استمرار انقلاب اسلامی کار سازمان یافته و شبکه سازی است
کلید استمرار انقلاب اسلامی کار سازمان یافته و شبکه سازی است

سردارغیب‌پرور:

کلید استمرار انقلاب اسلامی کار سازمان یافته و شبکه سازی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کلید استمرار انقلاب اسلامی در سخنان رهبر معظم انقلاب کار سازمان یافته به معنای شبکه سازی است.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین  در نشست مسئولان طرح صالحین بسیج در مشهد، اظهار کرد: این اجلاس بزرگ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکل گرفته که سراسر افتخار و عظمت برای ملت ایران بوده و مردم پای ولایت فقیه ایستادند.

وی افزود: علی رغم مشکلات موجود در کشور انقلاب اسلامی راه خود را با صلابت ادامه می دهد و در این سال های مردم رنج های زیادی را کشیدند و تعداد شهدای انقلاب نشان دهنده همه این رشادت ها است.

غیب پرور تصریح کرد: همه تلاش دشمن این است که ما را از دین جدا کند اما به یاری خداوند طی سال های گذشته  توانستیم به پیروزی برسیم. آنچه امروز توسط رهبر معظم انقلاب دنبال می شود این است که انقلاب در مسیر اصلی خود حرکت کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: کلید استمرار انقلاب اسلامی در سخنان رهبر معظم انقلاب کار سازمان یافته به معنای شبکه سازی است.

وی اظهار کرد: اگر بدون شبکه سازی کار کنیم ممکن است در مواقعی پیروزی حاصل شود که موقتی است اما اگر به صورت سازمان یافته کار کنیم می توانیم موفقیت های مستمری داشته باشیم.

غیب پرور با اشاره به دوران هشت سال دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان بیان کرد: امروز میدان جنگ عوض شده است اما بازهم برای موفقیت به شدت نیازمند کار شبکه ای هستیم و مسئولیت ما این است که این شبکه را ایجاد کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: تا یک جبهه قوی و کارآمد در دفاع از انقلاب اسلامی ایجاد نکنیم کار به جایی نخواهیم برد و در این راستا ایجاد شبکه تربیتی انسان ساز مهم است.

غیب پرور تصریح کرد: طرح صالحین در بسیج به همین منظور اجرا شد و طی سال های اجرای آن فراز و فرودهایی داشتیم که باید با قوت ادامه یابد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: در انجام اقدامات در بسیج از جمله طرح صالحین باید به نتیجه توجه داشته باشیم و به عبارتی محصول محور باشیم که برای تحقق این امر باید برنامه دقیق ۱۰ ساله را تدوین کنیم.

وی گفت: طی سال های گذشته به دلیل افزایش سن ازدواج دیگر جوان ترین کشور دنیا نیستیم اما در جمع کشورهای جوان محسوب می شویم که ظرفیت بسیار خوبی است که می توانیم با استفاده از آن اقدامات اثر بخشی را انجام دهیم.

غیب پرور تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب( مد ظله ) در دیدار با مسئولان بسیج تاکید کردند باید ۸ تا ۱۰ میلیون جوان انقلابی در کشور تربیت شوند که اگر این مهم محقق شود دیگر نگرانی از تداوم مسیر انقلاب نخواهیم داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیوند عمیق و ارتباط از هم ناگسستنی بسیجیان با روحانیت معظم و تلاش ناکام دشمنان در ایجاد شکاف بین این دو نهاد مهم و راهبردی خاطرنشان کرد: دشمن هرگز قادر به ایجاد فاصله بین بسیج و روحانیت نخواهد بود و در این مقطع تقاضای ما این است که روحانیون اهتمام خود به طرح صالحین را ارتقا بخشند.

انتهای پیام

 

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.