صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / رسول عسگری به عنوان سرپرست هسته گزینش سازمان زندان‌ها منصوب شد
رسول عسگری به عنوان سرپرست هسته گزینش سازمان زندان‌ها منصوب شد

طی حکمی از سوی رییس سازمان زندان‌ها

رسول عسگری به عنوان سرپرست هسته گزینش سازمان زندان‌ها منصوب شد

با صدور حکمی از سوی اصغر جهانگیر،رسول عسگری به عنوان سرپرست هسته گزینش سازمان زندان‌ها منصوب شد.

جهانگیر

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سازمان زندان‌ها، اصغر جهانگیر در مراسم معارفه سرپرست هسته گزینش سازمان زندان‌ها گفت: فرمان تشکیل هسته گزینش اقدامی ارزشمند از سوی بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران برای صیانت از حریم ادارات و نیروی انسانی بود که باید به نحو شایسته اجرا شود.

وی با بیان اینکه انسان موجودی متغیر و دائما در حال گزینش کردن و گزینش شدن است گفت:ماهیت متغیر انسان ایجاب می‌کند تا هسته گزینش نیز که یک نظام ارزشمند انتخاب افراد شایسته و صیانت از آنهاست شیوه‌های انتخاب و نظارت را به روزرسانی کند.

دکتر جهانگیر در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برای رسیدن به نگاه حضرت امام(ره) در فلسفه صدور فرمان تشکیل هسته‌های گزینش، باید ضمن آسیب شناسی و توجه به تغییرات جامعه و اجتماع و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین علمی و مدیریتی، هسته‌های گزینش را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

رئیس سازمان زندان‌ها افزود: باید ضوابط گزینش را با شرایط روز تطبیق دهیم تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های انسانی موجود ضمن نهادینه کردن شایسته سالاری و نخبه گرایی، سلامت اداری و صیانت از نیروی انسانی را که سرمایه ارزشمند هر نظامی است ارتقاء بخشیم.

در پایان این جلسه که با حضور تعدادی از مدیران سازمان و همچنین اعضای هسته گزینش برگزار شد رئیس سازمان زندان‌ها ضمن تقدیر از زحمات حسین عادل خواه، حکم سرپرست جدید هسته گزینش سازمان را به وی اهدا کرد.

انتهای پیام

 

 

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.