صفحه اصلی / استان ها / کرمانشاه / مرکز طراحی خوشه “فرش و گلیم” کرمانشاه راه‌اندازی شد
مرکز طراحی خوشه “فرش و گلیم” کرمانشاه راه‌اندازی شد

مرکز طراحی خوشه “فرش و گلیم” کرمانشاه راه‌اندازی شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه از راه‌اندازی مرکز طراحی خوشه فرش و گلیم کرمانشاه خبر داد.

طراحی فرش

به گزارش کسب و کار نیوز، بیژن کردستانی گفت: مرکز طراحی خوشه فرش و گلیم  کرمانشاه در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کرمانشاه واقع در شهرک صنعتی بیستون راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: در این مرکز فارغ التحصیلان، دانش‌آموختگان و تمام افرادی که در حوزه طراحی فرش حرفی برای گفتن دارند، امکان فعالیت در زمینه طراحی فرش و گلیم خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام امکانات و ابزار مورد نیاز برای طراحی در اختیار این افراد قرار دارد، خاطرنشان کرد: این تجهیزات با هزینه شرکت شهرک‌های صنعتی و از محل یارانه توسعه خوشه‌ها تامین شده است.

وی هدف از راه‌اندازی این مرکز را احیا نقوش فرش کرمانشاه متناسب با سلیقه و نیاز روز بازار اعلام کرد و یادآور شد: اکنون بیشتر بافنده‌ها از نقشه‌های قم، تبریز و … استفاده می‌کنند، در حالیکه ظرفیت خوبی در زمینه نقشه‌ در فرش سنقر و گلیم هرسین داریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه معتقد است، راه‌اندازی این مرکز کمک می‌کند این نقشه‌های اصیل کرمانشاه در عین حفظ سنت و اصالت خود به شیوه‌ای مدرن و متناسب با سلیقه روز احیا شوند.

وی اظهار کرد: همچنین برای اولین بار در غرب کشور، آزمایشگاه تخصصی رنگ خوشه فرش و گلیم استان نیز در همین محل راه‌اندازی شده است.

کردستانی خوشه فرش و گلیم را یکی از مهمترین خوشه‌های صنعتی استان دانست که مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی قرار دارد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی و ۱۰ مدرسه سیار برکت در کرمانشاه

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.