چهارشنبه , ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / کرمان / مشکلات قضایی ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر کرمان چیست؟
مشکلات قضایی ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر کرمان چیست؟

مشکلات قضایی ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر کرمان چیست؟

معاون مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به تحویل 25 هزار واحد مسکن مهر به مردم در شمال استان گفت: بخش زیادی از واحدهای باقی مانده که عمدتا تعاونی هستند مشکلات قضایی دارند و قریب به 3000 واحد را شامل می‌شود که باید تعیین تکلیف شود.

مسکن مهر اصفهان و فرونشست

به گزارش کسب و کار نیوز، “علی حاجی زاده” امروز در شورای مسکن استان کرمان اظهار کرد: در شمال استان ۳۳ هزار واحد مسکن مهر اعم از تعاونی، خودمالک و تفاهمنامه سه جانبه داریم که قریب به ۲۵ هزار واحد رسما افتتاح و تحویل مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه از باقی مانده مسکن مهر در استان نزدیک به یک هزار واحد فاقد متقاضی است، افزود: این واحدها در حال تعیین تکلیف است و قرار است برخی به مددجویان کمیته امداد واگذار و بخش دیگر از طریق بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی در حال تعیین تکلیف است.

حاجی زاده تصریح کرد: بخش زیادی از واحدهای باقی مانده که عمدتا تعاونی هستند مشکلات قضایی دارند و قریب به ۳۰۰۰ واحد را شامل می شود که باید تعیین تکلیف شود.

وی بیان کرد: قریب به ۴۰۰۰ واحد نیمه تمام مسکن مهر داریم که بعضا عملیات اجرایی آنها فعال و یا راکد و غیرفعال است.

معاون راه و شهرسازی استان کرما در ادامه گفت: اولین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری هفته قبل در تهران برگزار شد که کرمان به عنوان استان برتر در این نمایشگاه اعلام شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، “سیدمصطفی موسوی آیت اللهی” معاون عمرانی استاندار کرمان در این جلسه گفت: در زمینه مدارس مسکن مهر باید از سوی نوسازی مدارس پیگیری و ۷۰۰ مورد ملی به اتمام برسد و موارد باقی مانده در اعتبارات سال آینده دیده شود.

وی افزود: همچنین باید سهم وزارتخانه برای مدارس در مسکن مهر از طریق راه و شهرسازی پیگیری و اعتبار دریافت شود زیرا وزیر اعلام کرده که این موارد را تامین اعتبار می کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کلزا

پیش‌بینی برداشت ۵۰۰۰ تن دانه‌های روغنی از مزارع استان کرمان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, “عباس سعیدی” در جریان برداشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.