صفحه اصلی / فرهنگی / کتاب و رسانه / غول کوچولو، خواب‎هایش را برای کودکان ایرانی تعریف می‌کند
غول کوچولو، خواب‎هایش را برای کودکان ایرانی تعریف می‌کند

غول کوچولو، خواب‎هایش را برای کودکان ایرانی تعریف می‌کند

مجموعه خواب‌های غول کوچولو، اثر «ژیل تیبو» (Gilles Tibo) نویسنده کانادایی، از فرانسه به فارسی برگردانده شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، کابوس‌ها همیشه هم تلخ نیستند، گاهی کابوس‌های یک غول کوچک، ماجراهایی می‌سازد که برای کودکان، شیرین و جذاب است. خواب‌های ترسناک غول کوچکی که نیمه شب‌ها خراب‌کاری می‌کند.
مجموعه «خواب‌های غول کوچولو»، کتابی ویژه کودکان دبستانی است که آنها را به خلاقیت و رویاپردازی دعوت می‌کند. ژیل تیبو، نویسنده کانادایی و فرانسه زبان این مجموعه، در اصل تصویرگر کتاب کودک است اما بیش از ۸۰ کتاب کودک با تصویرگری خودش نوشته و منتشر کرده است.
تیبو در سال‌های پیاپی برای طراحی‌ها و نوشته‌های خلاقانه‌اش، جایزه‌های گوناگونی دریافت کرده و مجموعه «غول کوچولو» هم از جوایز ملی کشور کانادا بی‌نصیب نبوده است.
در این چهار کتاب شامل مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه به هم پیوسته، هر داستان با طرح‌های ویژه خود مصور شده و بر جذابیت کوکانه آن افزوده است. صفحه‌بندی درشت‌خط و فونت مناسب نیز باعث می‌شود برای کودکان دانش‌آموزان سال‌های ابتدای مدرسه، خواندنی و قابل توجه باشد.
ویژگی دیگر این کتاب، ترجمه از نسخه اصلی فرانسوی است که به حفظ کیفیت متن و تاثیرگذاری بیشتر آن منجر می‌شود.
مجموعه «غول کوچولو» در چهار جلد با عنوان‌های «غول کوچولو، سفینه فضایی می‌سازد»، «غول کوچولو، بی‌خواب می‌شود»، «غول کوچول، به گردش می‌رود» و «غول کوچولو، توی خواب راه می‌رود»، هر کدام در ۱۷۰ صفحه به صورت سیاه و سپید با ترجمه مهناز عسگری، توسط نشر آفرینگان منتشر شده است.
فراهنگ**۹۲۱۱** ۹۰۵۳

همچنین مطالعه کنید:

یک ایرانی رکورد جهانی طولانی ترین مستند ویدیویی از مسیر زندگی را ثبت کرد

احمدرضا شجاعی در این نشست خبری از ۲۰ سال سابقه مداوم فعالیت های خود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.