صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / گچساران به مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا می‌رود؟
گچساران به مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا می‌رود؟

گچساران به مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا می‌رود؟

نام تیم هندبال نفت و گاز گچساران در میان تیم های حاضر در مسابقات جام باشگاه های آسیا دیده می شود و در این شرایط باید دید این تیم با وجود مشکلاتش به این مسابقات اعزام می شود.

هندبال گچساران

به گزارش کسب و کار نیوز گفت: فعلا تنها نام این تیم رد شده است. کمی مشکلات دارند و ما امیدواریم که این مشکلات برطرف شود و عازم رقابت‌ها شوند. بودجه و سرانه تیم نفت و گاز نسبت به سال گذشته کمتر بوده و از این بابت مشکلاتی برای آنها به وجود آمده است. در حال مذاکره هستیم تا مشکلات آنها برطرف شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکل آنها مالی است یا در ترکیب تیم و بازیکنان مشکلاتی دارند گفت: مشکل مالی است. برای این مسابقات فصل تمام می‌شود و می‌توانند برای فصل بعد بازیکن جدید بگیرند.

مهدی آزادمنجیری سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران نیز اظهار کرد: طبق آخرین خبرها تیم برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده است. فدراسیون هندبال با وزارت نفت رایزنی‌هایی انجام داده و در نهایت قرار است در مسابقات شرکت کنیم. من فکر می‌کنم رفتن تیم به این مسابقات ۱۰۰ درصدی باشد چون با اعلام آمادگی، عدم حضور ما با جریمه مالی سنگین روبرو خواهد شد. این جریمه مالی شاید نزدیک به هزینه رفتن تیم به این مسابقات باشد.  

انتهای پیام

خبرنگار: معصومه عبدالجوادی

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.