صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / کاهش ۱۱ درصدی تردد جاده ای در ۲۴ ساعت گذشته
کاهش ۱۱ درصدی تردد جاده ای در ۲۴ ساعت گذشته

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد

کاهش ۱۱ درصدی تردد جاده ای در ۲۴ ساعت گذشته

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد، کل تردد ثبت ‌شده در شبانه ‌روز گذشته براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 هزار و 217 تردد شمار فعال در مسیرهای برون‌ شهری، نسبت به روز پیش از آن 11.2 درصد کاهش داشت.

به گزارش کسب و کار نیوز  به نقل از تارنمای اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴٫۲ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۵ تا ۱۶ و کمترین تردد بین ساعات سه الی چهار صبح انجام شده است.
آزادراه های کرج- تهران، تهران- کرج و قزوین- کرج، سه مسیر دارای بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته بودند.
برپایه این گزارش، در مسیر کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
در مسیر هراز، علاوه بر ممنوعیت تردد همه تریلرها، تردد کامیون ها و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز ممنوع است.
به گزارش کسب و کار نیوز، مسیرهای اصلی فارسان – کوهرنگ – مسجد سلیمان و آزادراه خرم آباد- پل زال و محورهای فرعی شمشک – دیزین، اولنگ – شاهرود، املش – اطاقور، پونل – خلخال، سی سخت – پادنا، گنجنامه – تویسرکان، رویان – بلده، سروآباد- پاوه، چلگرد – صمصامی و اندیکا – شهرکرد به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

همچنین مطالعه کنید:

جزییات واگذاری زمین در روستاهای تهران به مردم/ ۴۶ درصد واحد‌های روستایی مقاوم نیستند

به گزارش کسب و کار نیوز ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران به گزارش خبرنگار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.