چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / لغو سه پرواز فرودگاه اهواز به علت گرد و خاک
لغو سه پرواز فرودگاه اهواز به علت گرد و خاک

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان خبر داد

لغو سه پرواز فرودگاه اهواز به علت گرد و خاک

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان با اشاره به وقوع گرد و خاک در اهواز از شب گذشته تا امروز گفت: به علت وقوع این پدیده سه پرواز در فرودگاه بین المللی اهواز لغو شد.

لغو پرواز

محمد رضا رضایی، در خصوص وقوع پدیده گرد و خاک اظهار کرد: امروز از ساعات ابتدایی صبح شاهد وقوع پدیده گرد و خاک در اهواز بودیم که این مساله باعث لغو یک پرواز در فرودگاه اهواز شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: پرواز هواپیمایی کاسپین با شماره ۰۲۰ و ۰۲۱ در مسیر تهران – اهواز – تهران به دلیل وقوع پدیده گرد و خاک باطل شد.

رضایی ادامه داد: به جز این پرواز، سایر پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی اهواز تاکنون انجام شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان تصریح کرد: تاکنون ۷ پرواز ورودی در فرودگاه اهواز به زمین نشسته است و ۲ پرواز خروجی نیز از این فرودگاه به مقاصد خود برخاسته‌اند.

رضایی ادامه داد: سایر پروازهای امروز نیز بر اساس ساعت اعلام شده انجام خواهند شد و گرد و خاک مشکلی در روند پروازهای امروز ایجاد نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: شب گذشته نیز به علت گرد و خاک پرواز شیراز – اهواز هواپیمایی آسمان در ساعت ۱۸:۰۵ و پرواز اهواز – اصفهان شرکت هواپیمایی ایران ایر در ساعت ۱۸:۴۰ لغو شدند.

انتهای پیام

 

 

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.