صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / تیترها در راستای تأمین منافع نظام باشد
تیترها در راستای تأمین منافع نظام باشد

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان:

تیترها در راستای تأمین منافع نظام باشد

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد: جذابیت تیتر روزنامه‌ها باید در راستای تامین منافع نظام باشد.

صادقی نیارکی

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در دیدار با مدیر مسئولان روزنامه‌های استان زنجان، گفت: نقش رسانه در جامعه بسیار مهم است و اگر اهمیت رسانه‌ها درک نشود، جایگزینی وارد عرصه خواهد شد که برخلاف نگاه حاکمیت، مردم را رهبری خواهد کرد.

وی ضمن تقدیر از انعکاس و پوشش اخبار دستگاه قضایی در رسانه‌های استان تأکید کرد: در این صنف انسان‌هایی فرهیخته و روشنفکری هستند که می‌توانند به لحاظ حضور در بطن جامعه و مردم به دستگاه‌ها اطلاعات دقیق بدهند، لذا از این حیث رسالت و اثرگذاری رسانه‌ها در تبیین مشکلات جامعه و مردم بسیار مهم است.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان افزود: رسانه‌ها فارغ از گرایش‌های سیاسی در جهت خدمت مردم باشند. دولت‌ها در نظام ارزش پیدا می‌کنند و جایگاه افراد و دولت‌ها بر اساس نظام است، لذا ایجاد بی‌اعتمادی مردم به نظام و فاصله انداختن بین این دو نقشه دشمن است.

رئیس شورای قضایی استان زنجان خاطرنشان کرد: توجه به این امر که در چه کشوری زندگی می‌کنیم و چه انسان‌هایی جان خود را تقدیم نظام کردند، بسیار مهم است، پس کاری نکنیم که نظام آسیب ببیند، بلکه با کمک به نظام و پشتیبانی از آن دشمن را مأیوس کنیم.

این مقام قضایی اظهار کرد: جذاب بودن تیتر روزنامه‌ها باید در جهت تأمین منافع نظام باشد، نه جریان خاص و در راستای تقویت نظام اسلامی، رسالت رسانه‌ها و روزنامه‌ها بسیار سنگین است.

وی در ادامه تصریح کرد: رسانه‌ها ابزار بسیار خوبی برای آگاه‌سازی مردم و بیان هنرمندانه فعالیت‌ها هستند و ما بایستی به سمت اقدامات پیشگیرانه برویم و با آسیب‌شناسی معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی جامعه در جهت حل مشکلات و بهبود وضعیت موجود کشور اقدامات موثرتری کنیم.

در این دیدار، مدیر مسئولان روزنامه‌های مردم نو، صدای زنجان و زنگان امروز مطالبی در خصوص مسائل و مشکلات حوزه خود ارائه کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.