صفحه اصلی / استان ها / ایلام / تعمیر و نگهداری تجهیزات آزمایشگاه شرکت پالایش گاز ایلام با توان داخلی
تعمیر و نگهداری تجهیزات آزمایشگاه شرکت پالایش گاز ایلام با توان داخلی

تعمیر و نگهداری تجهیزات آزمایشگاه شرکت پالایش گاز ایلام با توان داخلی

رئیس آزمایشگاه شرکت پالایش گاز ایلام گفت: در سال‌های گذشته برای تجهیزات، قطعات یدکی و مواد شیمیایی مصرفی، وابسته به خارج بودیم که با کوشش پرسنل، خوشبختانه هم‌اکنون تا حد زیادی بومی شده است.

رئیس آزمایشگاه شرکت پالایش گاز ایلام

به گزارش کسب و کار نیوز، «مجید گراوند» با اشاره به این‌که وارد کردن قطعات و تجهیزات از خارج از کشور هزینه‌آور بود، اظهار کرد: به‌منظور حمایت از کالای ایرانی و دور زدن تحریم‌ها، آزمایشگاه این شرکت تلاش کرد که از توانمندی شرکت‌های داخلی برای ساخت قطعات یدکی و تهیه تجهیزات آزمایشگاهی استفاده کند.

وی با بیان این‌که از ابتدای سال تاکنون استفاده از کالای ایرانی در زمینه‌های تأمین قطعات یدکی، مواد شیمیایی مصرفی آزمایشگاه، باعث صرفه‌جویی بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شده است، تصریح کرد: پایش کیفیت محصولات تولیدی این پالایشگاه به‌صورت مستمر توسط آزمایشگاه انجام می شود و همواره تلاش می‌شود محصولات تولیدی منطبق بر استانداردهای روز دنیا به مشتریان و مصرف‌کنندگان عرضه می‌شود.

وی رضایت مصرف‌کنندگان را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: این قبیل آزمایش‌ها بر روی محصولات تولیدی پالایشگاه، کیفیت آن‌ها را تضمین می‌کند.

رئیس آزمایشگاه شرکت پالایش گاز ایلام وظیفه اصلی آزمایشگاه را پایش کیفیت خوراک ورودی به پالایشگاه در راستای استانداردهای تعریف شده دانست و گفت: نظارت بر فرآیندهای در حال انجام، پایش محصولات تولیدی و تست و آزمایش مواد شیمیایی مصرفی واحدهای فرآیندی از دیگر وظایف آزمایشگاه تلقی کرد.

انتهای پیام

دبیر: آرزو سعید

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.