صفحه اصلی / استان ها / ایلام / گسترش و بهبود شبکه توزیع گوشت قرمز دولتی در ایلام
گسترش و بهبود شبکه توزیع گوشت قرمز دولتی در ایلام

گسترش و بهبود شبکه توزیع گوشت قرمز دولتی در ایلام

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از تدوین برنامه جدید برای گسترش وبهبود شبکه توزیع گوشت قرمز دولتی خبر داد .

گوشت قرمز

به گزارش کسب و کار نیوز، «سیعد شریفی» اظهار کرد:  به منظور ایجاد رفاه مردم و هم‌چنین آسان شدن زمینه تهیه گوشت مورد نیاز مشتریان، در حال ترمیم و بهبود شبکه توزیع هستیم و  علاوه بر استمرار توزیع از طریق واحدهای قصابی و مغازه‌های پروتئینی دارای پروانه کسب، طرح اعزام ماشین‌های یخچال‌دار سیار به حاشیه شهر شروع شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان با بیان این‌که در مرحله بعد از طریق تعاونی‌های مصرف ادارات و براساس اولویت بندی تقاضاهای دریافتی، گوشت مورد نیاز کارکنان ادارات نیز تامین خواهد شد، خاطر نشان کرد: تاکنون از این طریق گوشت مورد نیاز تعدادی از مراکز تحت پوشش سازمان‌های حمایتی بهزیستی، کمیته امداد و مراکز آموزشی تحت پوشش آموزش و پرورش و دانشگاهها تامین شده است.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر ترمیم و بهبود شبکه توزیع، تشدید بازرسی‌ها و برخورد با گرانفروشان در دستور کار است.

شریفی با اشاره به مثبت بودن نتایج طرح‌ها و برنامه‌های این سازمان برای متوقف نمودن روند افزایش قیمت مرغ در طی هفته جاری اضافه کرد: بسته کارشناسی برآورد قیمت تمام شده، فرایند توزیع و شیوه‌های نظارتی بر عرضه مرغ کشتار روز تدوین شده که با عملیاتی شدن این طرح در طی هفته آینده، امیدوار به کاهش محسوس و تثیبت قیمت مرغ در استان خواهیم بود .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.