صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / پویش هفت سین خورشید در ستاد دیه استان تهران آغاز شد
پویش هفت سین خورشید در ستاد دیه استان تهران آغاز شد

پویش هفت سین خورشید در ستاد دیه استان تهران آغاز شد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران گفت: همکلاسی‌های سجاد پوراحسان دانشجوی خیر واحد علوم و تحقیقات، پویش هفت سین خورشید را در ستاد دیه استان تهران آغاز کردند.

منوچهر رحمانی

به گزارش کسب و کار نیوز، منوچهر رحمانی با اعلام این خبر گفت: با پیشنهاد ستاد دیه استان تهران، دوستان سجاد پوراحسان، دانشجوی خیری که سه روز پیش از فوت در حادثه مصیبت بار واحد علوم و تحقیقات، با پس اندازش، بدهی یک زندانی را پرداخت کرده بود، به همراه پدر داغ‌دیده اش، پویش مردمی هفت سین خورشید را با هدف ادامه راه احسان و نیکوکاری وی آغاز کردند.

وی افزود: بعد از پخش خبر مربوط به حضور مسئولان ستاد دیه استان تهران در منزل پدر این دانشجو و معرفی احسان ماندگار فرزندش، موج کمک نیکوکاران، بیشتر شد و با پرداخت ۲۲۰ میلیون تومان، ۱۴ نفر از زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد مانند تصادف، حوادث ناشی از کار، مالی( غیر از کلاهبرداری) و… آزاد شدند.  

 مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران ادامه داد: در پویش هفت سین خورشید، قرار است همکلاسی‌ها و دوستان سجاد، فعالیتهای این ستاد و نحوه کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را در سطح جامعه و مردم از راههای مختلف مانند شبکه های اطلاع رسانی معرفی کنند و تا پایان سال و شروع فصل بهار، تعداد بیشتری زندانی آزاد کرده، سر سفره هفت سین خانواده شان، لبخند شادی و گرمای خورشید را به فرزندان این زندانیان که چشم انتظار آزادی پدر یا مادرشان هستند، هدیه دهیم.

رحمانی ادامه داد: جهت هرگونه پیشگیری از سوءاستفاده های احتمالی از عواطف پاک مردم، خیرین و نیکوکاران فقط با شماره گیری #۱۴۱۴*۷۳۳* از طریق تلفن همراه و یا شماره حساب ۱۴۱۴ مربوط به نمایندگی ستاد دیه استان تهران نزد بانک تجارت به یاری زندانیان نیازمند بشتابند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر یک هزار و ۲۸ نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد در سطح استان، نیاز به کمک دارند که نیکوکاران درصورت تمایل می توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی ستاد واقع در خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، نبش اعرابی ۶، پلاک ۲۵، طبقه سوم (تلفن تماس ۸۸۸۶۱۸۷۰)، پرونده های زندانیان نیازمند را بررسی و خودشان فردی را انتخاب کرده، بخشی یا تمام بدهی وی را بپردازند، درست مانند کاری که سجاد انجام داد و به الگویی زیبا در بین همکلاسیها و جوانان تبدیل گشت.

بر اساس این گزارش،  دانشجوی خیر، سه روز پیش از حادثه تلخ واحد علوم و تحققات دانشگاه آزاد، طی مراجعه به نمایندگی ستاد دیه استان تهران، بدهی مرد مستأجری را به مبلغ سه میلیون و پانصد هزار تومان پرداخت کرد که دختر ۱۳ ساله و همسرش آواره بوده و توانایی پرداخت بدهی را نداشتند، همزمان با مراسم سومین روز فوت آن مرحوم، زندانی انتخاب شده سجاد، نزد خانواده اش بازگشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.