صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / پایان کار کلاهبردار ۳۰ میلیاردی در بجنورد

پایان کار کلاهبردار ۳۰ میلیاردی در بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی از شناسایی و دستگیری کلاهبردار میلیاردی که توانسته بود با جلب اعتماد عمومی بیش از 30 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کند خبر داد.

کلاهبرداری

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «حسین بدری» با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر این‌که فردی با هویت نامعلوم در فضای مجازی با فروش غیرقانونی لوازم الکترونیکی هم‌چنین لوازم منزل نسبت به کلاهبرداری از تعداد زیادی از شهروندان اقدام کرده بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که مأموران موفق شدند با انجام دو هفته تلاش مستمر و شبانه‌روزی محل اختفای این کلاهبردار را شناسایی کنند، افزود: مأموران با اعزام به محل مورد نظر این فرد را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به چگونگی کلاهبرداری از شهروندان توسط این فرد تصریح کرد: این فرد با ارائه قیمت‌های فوق‌العاده پایین و شگفت‌انگیز به افراد در رابطه با کالاهای کوچک از قبیل لوازم الکترونیکی هم‌چنین لوازم منزل اعتماد افراد را جلب کرده و سپس با وعده فروش خودرو زیر قیمت بازار اقدام به دریافت وجه کرده و سپس متواری می‌شد.

سرهنگ بدری بابیان این‌که متهم در بازجویی‌های اولیه به بیش از ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اقرار کرد، افزود: این کلاهبردار پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی به شهروندان توصیه کرد که به‌هیچ‌وجه پیش از گرفتن کالا یا خدمات موردنظر هیچ مبلغی را به‌حساب شخص فروشنده کالا یا خدمات واریز نکنید. مجرمان سایبری با تبلیغات جذاب و وسوسه‌انگیز به‌دنبال فریب شهروندان و سوءاستفاده از آن‌ها هستند. از این‌رو شهروندان در صورت خرید کالا در فضای مجازی نهایت دقت را به خرج دهند و موارد امنیتی را همیشه مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.