صفحه اصلی / استان ها / ایلام / اجرای طرح یک مرکز، یک مدرسه در ایلام
اجرای طرح یک مرکز، یک مدرسه در ایلام

اجرای طرح یک مرکز، یک مدرسه در ایلام

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از اجرای طرح یک مرکز، یک مدرسه خبر داد.

مدرسه

«جلیل صفربیگی» در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: این طرح قرار است در سراسر استان به جای «کانون مدرسه» به‌صورت همکاری دوطرفه برگزار شود که در این طرح با هدف ارتباط پررنگ‌تر کانون و آموزش و پرورش بااستفاده از امکانات فرهنگی هنری مراکز کانون مانند ملزومات و نیروی انسانی متخصص از طرف مراکز فرهنگی، هنری کانون در سراسر استان در مدارس حضور پیدا می‌کنند و همه فعالیت‌های کانون را برای دانش‌آموزان به مدت یک ساعت براساس برنامه‌ریزی برگزار می‌کنند.

وی تصریح کرد: در فصلی که امکان آمدن عضو به مرکز نیست مربیان به مدرسه می‌روند و در روزهایی که تداخلی با برنامه درسی ندارد، دانش‌آموزان مدارس در مراکز کانون حاضر می‌شوند و از امکانات کانون استفاده می‌کنند.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ادامه داد: این طرح یک حرکت فرهنگی، پرورشی، تربیتی است که در فضای جنگ شادی یک ساعته با فعالیت‌هایی مانند قصه‌گویی، نقاشی، معرفی شخصیت، سفال، کاردستی، علمی و…، را به اجرا می‌گذارند.

صفربیگی یادآور شد: طرح پویش کتاب  که به‌صورت رایگان کتاب اهدا می‌کند نیز هم زمان اجرا می‌شود و در آن ضمن اهدای کتاب به دانش‌آموزان، شماری از کتابخانه‌های مدارس عشایری و  روستایی نیز با کتاب‌های تولید کانون تجهیز می‌شوند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کارخانه تولید الکل بدره

عزم کارخانه تولید الکل بدره برای شکست کرونا

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, «یونس آزادی»، فرماندار بدره، اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.