صفحه اصلی / استان ها / خوزستان / برنامه‌ریزی برای درآمدزایی شرکت نیشکر هفت‌تپه در حوزه‌های جدید
برنامه‌ریزی برای درآمدزایی شرکت نیشکر هفت‌تپه در حوزه‌های جدید

قائم مقام معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان خبر داد:

برنامه‌ریزی برای درآمدزایی شرکت نیشکر هفت‌تپه در حوزه‌های جدید

قائم مقام معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: اورهال شرکت نیشکر هفت‌تپه انجام شده و کارگران مشغول کار هستند. امیدواریم با برنامه‌های توسعه‌ای که برای شرکت تعریف شده شاهد درآمدزایی این شرکت در حوزه‌های دیگری غیر از نیشکر نیز باشیم.

هفت تپه

به گزارش کسب و کار نیوز، همچین کیومرث کاظمی، قائم مقام مدیرعامل شرکت نیشکر هفت‌تپه، نیز در این جلسه اظهار کرد: در حال حاضر توانسته‌ایم کار تعمیرات کارخانه را سرعت دهیم و تقریبا کارخانه آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: همچنین در بخش کشاورزی اقداماتی انجام شده است اما با توجه به شرایط جوی، امکان برداشت نیشکر فراهم نشد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت نیشکر هفت‌تپه تصریح کرد: مشکلات نیشکر هفت‌تپه از سال‌های قبل وجود داشت که برای رفع این مشکلات باید برنامه‌ریزی منسجم‌تری داشته باشیم.

کاظمی عنوان کرد: مقرر شده است که برای پرداخت حقوق کارکنان و مطالبات بازنشستگان و سایر معوقات برنامه‌ریزی کنیم اما به علت اینکه حجم مطالبات بالا است، بعضا با عقب یا جلو شدن کار مواجه می‌شویم که این موضوع موجب نگرانی برخی افراد می‌شود.

وی عنوان کرد: از طرف دیگر با توجه به وضعیت کارخانه و مزارع برنامه‌ریزی کرده‌ایم که در یک برنامه سه تا چهار ساله، کارخانه را به ظرفیت مناسبی برسانیم.

قائم مقام مدیرعامل شرکت نیشکر هفت‌تپه بیان کرد: باید برای رفع مشکلات و مسائل تحمل بیشتری داشته باشیم اما به علت ناهماهنگی‌های گذشته، این کار زمان می‌برد.

وی تصریح کرد: از سازمان‌هایی که به این شرکت، خدمات آب، برق و گاز ارائه می‌دهند و همچنین حمایت از سازمان تأمین اجتماعی تشکر می‌کنم. قطعا با رسیدن به تولید، از مشکلات کاسته می‌شود.

کاظمی در خصوص زمان برداشت نیشکر در شرکت هفت‌تپه گفت: در چند روز گذشته بیش از ۵۰ میلی‌متر بارندگی در هفت‌تپه داشتیم که اگر این بارندگی را نداشته باشیم، هفته آینده زمین‌ها را تست می‌کنیم. در حال حاضر کارخانه نیز به جز قسمتی که نیاز به قطعات دارد، آماده است و می توانیم بهره‌برداری را آغاز کنیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آموزش مجازی

رتبه اول آموزش مجازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, دکتر کاوه اسلامی اظهار کرد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.