صفحه اصلی / استان ها / مرکزی / ۶۰ درصد تصادفات استان مرکزی مربوط به پلاک های غیربومی است

۶۰ درصد تصادفات استان مرکزی مربوط به پلاک های غیربومی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی ٦٠ درصد تصادفات استان مرکزی را مربوط به پلاک های غیر بومی دانست .

تصادف

به گزارش کسب و کار نیوز، در این جلسه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به وجود ۶ هزار و ٣٢٩ کیلومتر راه در استان مرکزی گفت: ٢.١ درصد از راه های برون شهری کشور و ٢.٨ درصد از راه های روستایی کشور نیز در استان مرکزی قرار دارند .

علی زندی فر نرخ متوسط تردد ساعتی در استان را ٣٩٨ دستگاه و سرعت تردد را ٨٣ کیلومتر برساعت دانست که این سرعت در کشور ٧٨ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: درصد تخلفات در محورهای استان مرکزی ١١ درصد است که این رقم در کشور به ٧ درصد می رسد .

زندی فر با اشاره به جایگاه برتر استان مرکزی در بحث شاخص های حمل و نقل، میزان ترافیک در محورهای استان را در ٩ ماهه ١۴ درصد بیشتر از کشور دانست .

وی اضافه کرد: استان مرکزی دارای ٢٣ دوربین نظارت تصویری در مناطق حساس و برفگیر و ٢۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف است و ۴۶ دوبین جدید نیز جانمایی شده و آماده نصب است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به وقوع ۶٧ درصد تلفات در محل حادثه و ٢٩ درصد در بیمارستان ها گفت: در ٩ ماهه سال جاری ١۵٣ نفر به واسطه برخورد وسیله با وسیله، ٣٢ نفر براساس برخورد وسیله با عابر، ١٠۵ نفر بر اثر واژگونی خودرو و ۴ نفر براساس سقوط جان خود را از دست داده اند .

زندی فر محورهای ساوه-تهران، ساوه-همدان،اراک سلفچگان، اراک -ازنا و … را خطرآفرین محورها و دارای بیشترین تلفات عنوان کرد .

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پایان فعالیت بازار تاریخی اراک

۲۴ اسفندماه، پایان فعالیت بازار تاریخی اراک در سال ۹۸

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علیرضا عسگری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.