صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / هموطن کی‌روش هم قول قهرمانی در جام ملت‌ها نداد!
هموطن کی‌روش هم قول قهرمانی در جام ملت‌ها نداد!

هموطن کی‌روش هم قول قهرمانی در جام ملت‌ها نداد!

سرمربی پرتغالی تیم ملی کره جنوبی تنها قولی که به رسانه‌ها داد این بود که تیم ملی کره بازی‌های خوبی در این دوره به نمایش خواهد گذاشت.

پائولو بنتو

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از یونهاپ، تیم ملی فوتبال کره جنوبی باید در جام ملت‌های آسیا برابر تیم‌های چین، فیلیپین و قرقیزستان به میدان برود. کره‌ای‌ها در ۵ دوره اخیر جام ملت‌ها، در چهار دوره توانستند در جمع ۴ تیم پایانی قرار گیرند ولی از رسیدن به قهرمانی بازماندند. 

کره در سال ۲۰۰۴ با شکست برابر ایران در یک چهارم نهایی حذف شد ولی در دوره‌های ۲۰۰۰، ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱ در رده سوم قرار گرفت و در دوره گذشته نیز دوم شد.

پائولو بنتو در پاسخ به سوال خبرنگار کره‌ای مبنی بر شانس قهرمانی این تیم در جام ملت‌ها گفت: تیم ملی فوتبال کره در ۶ دیدار اخیر خود خوب ظاهر شده است و قبول دارم که الان انتظارها از تیم ملی بالا رفته باشد. با این حال ما تنها مدعی قهرمانی در جام ملت‌ها نیستیم. من فکر نمی‌کنم ما تنها مدعی قهرمانی هستیم ولی می‌توانم قول دهم که در این دوره فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم.

جام ملت‌های آسیا از شنبه هفته آینده با دیدار امارات و بحرین آغاز خواهد شد و ۲۴ تیم برتر آسیا برای رسیدن به افتخار برابر هم قرار می‌گیرند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.