چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / درخشش استفن کری و بردی دیگر برای گلدن استیت در NBA
درخشش استفن کری و بردی دیگر برای گلدن استیت در NBA

درخشش استفن کری و بردی دیگر برای گلدن استیت در NBA

رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا با برگزاری ۹ مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد.

گلدن استیت استفن کری بسکتبال NBA

به گزارش کسب و کار نیوز ، در یکی از بازی های برگزار شده تیم نیواورلینز پلیکانز در خانه در سالن اسموتی کینگ سنتر با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۴ مغلوب میهمان خود هیوستون راکتس شد. جیمز هاردن همچنان روی نوار درخشش و رکوردشکنی گام بر می دارد و این بار به رکورد اسکار رابرتسون رسید.

برای هیوستون جیمز هاردن ۴۱ امتیاز و ۶ پاس منجر به گل کسب کرد تا بعد از اسکار رابرتسون افسانه ای تبدیل به اولین بازیکنی شود که موفق شده در هفت بازی متوالی حداقل ۳۵ امتیاز و ۵ پاس منجر به گل به دست آورد. اریک گوردون ۲۱ امتیاز و دنیل هاوس ۱۵ امتیاز دیگر کسب کردند تا چهارمین پیروزی متوالی و نهمین پیروزی در ده مسابقه اخیر را ثبت کنند.

برای پلیکانز آنتونی دیویس که در بازی شب گذشته مقابل دالاس ۴۸ امتیاز کسب کرده بود، شب نسبتا سردی را پشت سر گذاشت و فقط ۵ شوت موفق در نیمه اول و ۲۲ امتیاز در پایان به دست آورد. جولیوس رندل ۲۳ امتیاز و ۱۱ ریباند، ایتوان موور ۲۱ امتیاز و جرو هالیدی ۲۰ امتیاز و ۹ پاس منجر به گل کسب کردند تا ششمین شکست را در هفت مسابقه اخیر تجربه کند.

در دیگر بازی برگزار شده تیم فینیکس سانز در خانه در سالن تاکینگ استیک ریسورت آرنا با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۱۸ مغلوب میهمان خود دنور ناگتس شد. تیم دنور با درخشش جمال ماوری که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته، موفق به کسب پیروزی شد. ماوری با عملکردش در زمین نشان داد که هیچ گونه درد و ناراحتی در زانوی راستش وجود ندارد و به خوبی مراحل درمان و ریکاوری را پشت گذاسته است.

برای دنور جمال ماوری ۴۶ امتیاز و ۹ شوت سه امتیازی موفق ( بیشترین تعداد شوت سه امتیازی موفق در یک بازی برای جمال )، نیکولا یوکیچ ۲۳ امتیاز و ۹ پاس منجر و مالیک بیسلی ۱۵ امتیاز کسب کردند تا ضمن کسب دومین پیروزی متوالی به صدر جدول کنفرانس غرب صعود کند.

برای فینیکس دی آندره ایتون ۳۳ امتیاز ( بیشترین امتیاز کسب شده در یک بازی  )  و ۱۴ ریباند، دوین بوکر ۲۷ امتیاز و ۸ پاس منجر به گل و تی جی ورن ۲۲ امتیاز کسب کردند اما در نهایت دومین شکست متوالی و چهارمین شکست در پنج مسابقه اخیر این تیم رقم خورد.

 دی آندره ایتون بازیکن سال اولی ۱۲ شوت از ۱۳ اقدام خود را در کواتر دوم وارد سبد و ۲۴ امتیاز کسب کرد که بیشترین امتیاز کسب شده در یک کوارتر توسط بازیکنان سال اولی و همچنین جایگاه ششم را در بین کل بازیکنان تاریخ باشگاه سانز به دست آورد.

از دست دادن پرتاب های پنالتی توسط بازیکنان سانز فریاد اعتراض هواداران این تیم را بلند تر کرد. حتی هواداری از کنار زمین خطاب به ایگور کوکوسکو فریاد زد و نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. فینیکس از ۱۴ پرتاب پنالتی که به دست آورد موفق شد ۹ عدد را وارد سبد کند. فینیکس اختلاف ۲۲ امتیازی ایجاد شده در کوارتر چهارم را جایی که ۱ دقیقه و ۵۱ ثانیه به پایان بازی وقت بود را با پرتاب سه امتیازی میکال بریج به ۳ امتیاز کاهش داد ولی برای جلوگیری از شکست خانگی کافی نبود.

علاوه بر کسب پیروزی برای دنور و گل کردن ۱۸ پرتاب سه امتیازی در دو بازی اخیر شاید خبر خوشحال کننده برای هواداران دنور بازگشت فوروارد سرشناس تیم یعنی پاول میلساپ از مصدومیت باشد. او بعد از غیبت در ۸ مسابقه به خاطر شکستگی انگشت پا، ۱۴ دقیقه مقابل فینیکس بازی کرد و ۶ امتیاز نیز کسب کرد.

در آخرین بازی برگزار شده تیم پورتلند تریل بلیزرز در خانه در سالن مودا سنتر با نتیجه ۱۱۵ بر ۱۰۵ مغلوب میهمان خود گلدن استیت واریرز شد. بازگشت به زادگاه برای کلی تامپسون خوشایند بود. کلی در شهر پورتلند بزرگ شده و فرزند بازیکن سابق تیم پورتلند یعنی مایکل تامپسون است. او موفق شد بیشترین امتیاز را برای تیمش کسب کند تا انتقام بازی قبل را از پورتلند بگیرد.

برای گلدن استیت کلی تامپسون ۳۲ امتیاز، استفن کری ۲۵ امتیاز و ۸ پاس منجر به گل و کوین دورانت ۲۵ امتیاز کسب کردند تا ضمن جبران شکست خانگی مقابل پورتلند در بازی گذشته، ۲۴امین پیروزی فصل را نیز به دست آورند. به نظر می رسد مناسب ترین مکان برای کلی تامپسون بعد از اوکلند سالن مودا سنتر باشد جایی که در کودکی با نام رز گاردن شناخته می شد.

برای پورتلند دمین لیلارد ۴۰ امتیاز، یوسف نورکیچ ۲۱ امتیاز و ۱۰ ریباند و سی جی مک کام ۱۴ امتیاز کسب کردند تا ۱۶امین شکست فصل را تجربه کند. دمین لیلارد برای پنجمین بار در این فصل یک بازی ۴۰ امتیازه را پشت سر گذاشت. او همچنین فصل گذشته را نیز با همین تعداد بازی ۴۰ امتیازه به پایان برده بود.

گلدن استیت موفق شد با افزایش درصد شوت موفق نسبت به بازی قبل، انتقام شکست را از پورتلند بگیرد.

گلدن استیت ۵۰ درصد اقدام هایش موفق بود یعنی ۴۰ شوت از ۸۰ اقدام همچنین آن ها ۱۲ شوت سه امتیازی از ۲۵ اقدام را وارد سبد کردند.

نتایج سایر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:

بروکلین نتس ۱۱۵ – میلواکی باکس ۱۲۹

شارلوت هورنتس ۱۲۶ – واشنگتن ویزاردز ۱۳۰

کلیولند کاوالیرز ۱۰۸ – آتلانتا هاوکس ۱۱۱

بوستون سلتیکس ۱۱۲ – ممفیس گریزلیز ۱۰۳

نیویورک نیکس ۹۷ – یوتا جاز ۱۲۹

سن آنتونیو اسپرز ۱۲۲ – لس آنجلس کلیپرز ۱۱۱

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.