صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم: تکلیف قهرمانی در هفته‌های پایانی مشخص می‌شود
سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم: تکلیف قهرمانی در هفته‌های پایانی مشخص می‌شود

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم: تکلیف قهرمانی در هفته‌های پایانی مشخص می‌شود

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم کرمان می‌گوید 6 تیمی که صدر جدول هستند نمی‌توانند بگویند بازیکن نداریم یا بازیکنانمان بومی هستند همه آنها افراد خوبی را جذب کردند و سخت تمرین می‌کنند.

تمرین تیم ملی فوتبال بانوان

مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم کرمان در گفت‌وگو با ایسنا در مورد کیفیت فصل جاری لیگ برتر گفت: کیفیت لیگ بهتر از سال‌های قبل است و می بینید که الان ۶ تیم برای قهرمانی می‌جنگند. فکر می‌کنم تا هفته‌های پایانی چیزی مشخص نمی‌شود چون همه بازی ها از حساسیت بالایی برخوردارند. مثلا  سپاهان در انزلی ملوان را می‌زند، راه یاب، سپاهان را می برد از طرف دیگر سیرجان با راه یاب مساوی می‌کند و بعد سیرجان با ملوان مساوی می‌شود، این نتایج از قبل پیش بینی نمی‌شد و  اصلا روندی وجود ندارد که بگویم یک تیم همیشه پیروزی می‌شود.

او در این مورد افزود: فکر می‌کنم امسال شرایط لیگ حساس‌تر و  کیفیت آن بهتر از سال‌های قبل است چون همه تیم‌ها بازیکن خوب جذب کردند و ۶ تیمی که در صدر جدول هستند، نمی‌توانند بگویند بازیکن نداریم یا مثلا بازیکن‌هایمان بومی هستند. همه تیم ها بازیکن گرفتند و سخت تمرین می‌کنند امیدوارم لیگ پویا وخوبی داشته باشیم. ما هم تلاش می‌کنیم تا قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنیم. 

سرمربی تیم بانوان  شهرداری بم کرمان در مورد عملکرد تیمش در لیگ  بیان کرد: بازیکنان در لیگ خوب بودند اما هنوز تیممان به صورت جدی محک نخورده. ۶ یا ۷ تیم در لیگ حضور داریم که برای همدیگر دردسر ساز هستیم، ما هنوز با این تیم ها  بازی نکردیم. اما برای سه تیمی که برابرشان به میدان رفتیم احترام قائل هستم ، تیم های خوبی بودند اما  سطح لیگ کمی از آنها بالاتر است. از این بازی سیرجان به بعد دیدارهای حساسمان آغاز می‌شود.

او در مورد  اجازه ندادن باشگاه بم برای حضور بازیکنانش در اردوی تیم ملی فوتبال بانوان علی رغم دعوت شدن به این اردو گفت: ما همه جوره در خدمت تیم ملی بودیم، کل تابستان تا قبل از اولین بازی‌مان برابر پارس جنوبی بوشهر بازیکنانمان در اختیار تیم ملی بودند و شاید دو سه نفر از بازیکنانم را تا قبل از این بازی ندیدم، این برای تیمی که می‌خواهد در لیگ برتر باشد و این همه هزینه می‌کند اصلا جالب نیست. وقتی چنین شرایطی  پیش می‌آید باشگاه اجازه نمی‌دهد.

جعفری در این مورد افزود: قرار نیست تیم‌های باشگاهی‌مان از بین بروند. ما باشگاهی اسم و رسم دار و پر افتخار کشور هستیم و اگر قرار باشد به تیممان لطمه  بخورد شک نکنید که شهرداری هم نمی‌گذارد چنین تیمی باشد. تا اولین بازی‌مان با بوشهر بازیکنان در اختیار تیم ملی بودند و سپس یک هفته در تیم باشگاه حضور داشتند  بعد از آن ملی پوشان تیم گفتند چند ماه در اردوی تیم ملی بودیم و خانواده‌مان را ندیدیم که گفتم بازی با شیراز آسان است می توانید بروید.  این بازیکنان بین بازی بوشهر و ایلام  به مدت یک هفته کنار من بودند و سپس رفتند به خانواده‌هایشان سر زدند.  با این اوصاف و در شرایطی که بازی سختی در پیش داشته باشم چگونه باشگاه دوباره بازیکنان را بفرستد بروند.

او با بیان این موضوع که به خاطر خانم صوفی زاده، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و فدراسیون به بازیکنان اجازه دادم بروند اما باشگاه موافقت نکرد، ادامه داد:  هیچ بی احترامی نکردیم،  بلکه با کمال احترام  با آقای میرغفاری، عضو سازمان تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال نامه نگاری کردیم و به همه هم اطلاع دادیم .  همه راه های قانونی‌اش را رفتیم و گفتیم اجازه بدهید فقط همین یک اردو بازیکنان بیشتر کنار  تیم باشند تا لااقل کمی با هم مچ شوند. علاوه بر این پستی که بازیکن در تیم من بازی می‌کند با پستی که در تیم ملی دارند متفاوت است، در نهایت به فداسیون اعلام کردیم از این به بعد تحت هر شرایطی بخواهید بازیکنانمان در خدمتتان هستند اما الان باید کمی با هم هماهنگ می‌شدند.

 سرمربی تیم شهرداری بم کرمان در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری اردوی تیم ملی در شرایطی که لیگ در حال برگزاری است برنامه درستی است یا خیر؟ گفت: به نظرم وقتی بازیکنان در شرایط لیگ و تمرینی خودشان باشند خیلی بهتر از  تیم ملی است چون همه آماده هستند و تمرین می‌کنند و هر هفته بازی دارند در نتیجه بدنشان آماده است.  اگر تیم ملی می‌خواهد بازیکنان را با هم هماهنگ کند الان زود است، می‌تواند به من به بعد چند اردوی بگذارند و بازیکنان را کنار هم جمع کنند.

 جعفری در پایان این گفت‌وگو از گلاره ناظمی، مسئول برگزاری مسابقات که تلاش می‌کنند تا بازی‌ها به نحو احسن انجام شود  و همچنین لیلا صوفی‌‍زاده نایب رئیس فدراسیون تشکرکرد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.