صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / دستگیری ۵۰ نفر در طبس

دستگیری ۵۰ نفر در طبس

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در 48 ساعت گذشته نیز مأموران فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی در 5 عملیات جداگانه در بازرسی از 12 خودرو 700 کیلو تریاک کشف و 50 متهم را دستگیر کردند.

پنجمین مرحله طرح دستگیری سارقان توسط پلیس پایتخت

به گزارش کسب و کار نیوز، سردار مجید شجاع امروز دی جاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران عملیاتی یگان تکاوری ۱۰۲ دیهوک شهرستان”طبس” هنگام گشت زنی و کنترل مناطق کویری به تردد یک دستگاه تریلی در کویر مشکوک و خودرو را تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی  خراسان جنوبی بیان کرد: ۳ تیم رزمی و ۲ تیم پوششی خودروی شناسایی شده را رصد کردند که در عملیاتی منسجم خودرو در مکانی مناسب متوقف و برای بررسی بیشتر به یگان انتظامی منتقل شد.

شجاع افزود: مأموران در بازرسی از خودرو یک تن و ۱۲۰ کیلوگرم مرفین کشف کردند که در این رابطه یک متهم دستگیر و پرونده ای در این رابطه تشکیل شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در ادامه گفت: در ۴۸ ساعت گذشته نیز مأموران فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی در ۵ عملیات جداگانه در بازرسی از ۱۲ خودرو ۷۰۰ کیلو تریاک کشف و ۵۰ متهم را دستگیر کردند. در مجموع این عملیات ها ۱۳ دستگاه خودرو توقیف، یک تن و ۸۲۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ۵۱ متهم دستگیر شده اند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.