صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / سرمربی تیم بسکتبال بانوان باژوند: در شهرم مورد بی‌مهری قرار گرفتم
سرمربی تیم بسکتبال بانوان باژوند: در شهرم مورد بی‌مهری قرار گرفتم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان باژوند: در شهرم مورد بی‌مهری قرار گرفتم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان باژوند بوشهر می‌گوید با اینکه در شهرم شرکت‌های پتروشیمی و نفت زیاد است اما همه بهانه آوردند و کمک نکردند.

هفته دوم سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور - دیدار تیم های دانشگاه گلستان و باژوند بوشهر

فرشته باژوند سرمربی تیم بسکتبال بانوان باژوند بوشهر در گفت‌وگو با ایسنا در مورد انصراف این تیم از بازی برابر دانشگاه آزاد در هفته هشتم لیگ بسکتبال گفت: متاسفانه سه بازیکن آسیب دیده دارم و یکی دیگر از بازیکنانم مادرش به خاطر تصادف در بیمارستان بستری است و باید کنارش باشد با این شرایط  وقتی نتوانستم با پنج بازیکن اصلی‌ام حاضر شوم، تصمیم گرفتم بازی نکنم چون اینگونه اختلاف بازی‌مان زیاد می‌شد.

او در پاسخ  به این سوال که آیا  نمی‌توانستین به عنوان یک بازی تدارکاتی با بازیکنان ذخیره‌تان شرکت کنید؟ بیان کرد: باید در این مورد هزینه را در نظر  بگیریم. اسپانسر ندارم و خودم  برای تیم هزینه می‌کنم به همین دلیل تقبل این هزینه سخت است.  

باژوند در مورد احتمال عدم حضور در دیدارهای باقی مانده‌ی لیگ گفت: بازی هفته آینده میزبان هستیم و انجام می‌دهیم. ان‌شاءالله اتفاق اینچنینی که بازیکنان اصلی‌ام مصدوم باشند پیش نیاید چون اگر  می‌خواستم بازی نکنم خیلی زودتر از این کنار می‌رفتم. هرچند شرایط برایم خیلی سخت است اما از شروع لیگ گفتم که تا آخر می‌مانم.  مطمئن باشیداگر یک درصد می‌توانستم، بازی با دانشگاه آزاد را انجام می‌دادم.

او درمورد عملکرد تیم خود در لیگ بیان کرد: چهار سال پیش در سوپر لیگ B  بازی می‌کردم و هرچند ۱۰۰ درصد موفق نبودم اما به اندازه خودم خوب کار کردم. متاسفانه تجربه سوپر لیگ  A را نداشتم و امسال اولین بار در این مرحله شرکت کردم،  فکر می‌کردم در شهرم کسانی به عنوان اسپانسر  با تیمم همکاری داشته باشند، اما متاسفانه به غیراز مدیر کل ورزش و جوانان شهر که ورودی تیم را پرداخت کرد، دیگر کسی به من کمک نکرد.

باژوند در این مورد افزود: در شهرم مورد بی مهری قرار گرفتم و نتوانستم آنگونه که در نظر داشتم در زمینه تزریق و جذب بازیکن به تیم عمل کنم اما چون لیگ را شروع کرده بودم گفتم تمامش می‌کنم. اکنون هم به خودم و بازیکنانم خیلی فشار آمده. علاوه بر این ۴ بازیکن غیربومی دارم که فقط آخر هفته‌ها به تیم اضافه می‌شوند. آنها سه روز قبل از بازی به تیم ملحق می‌شوند دو جلسه با هم تمرین می‌کنیم و بعد از بازی به شهر خود می‌روند. به دلیل نداشتن اسپانسر شرایط نگه داری آنها را ندارم علاوه بر این دو نفر از آنها کار می‌کنند و من هم شرایطشان را درک می‌کنم.  این موضوع هم مزید بر علت شده که نتیجه نمی‌گیریم.

او در مورد جذب اسپانسر برای تیمش گفت: تا جایی که توانستم تلاش کردم. متاسفانه در شهرمان با اینکه شرکت‌های پتروشیمی و نفت خیلی هست اما همکاری نکردند و همه بهانه آوردند که شرایط و اوضاع مالی خوب نیست. با این حال خانم سیف زاده مسئول امور بانوان و آقای رضازاده رئیس هیات بسکتبال بوشهر تا جایی که بتوانند کمک می‌کنند اما غیر ورزشی‌های شهر با ما همکاری ندارند.

سرمربی تیم بسکتبال باژوند به قراردادهای مالی بازیکنان تیمش اشاره کرد و گفت: فقط سه نفر از بازیکنانم قرارداد مالی دارند که مبلغ آنها حدود ۵ میلیون تومان است اما بازیکنان بومی اصلا پول نمی‌گیرند.

باژوند در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط در فصل‌های آینده هم تیم‌داری می‌کنید؟ گفت: نمی‌دانم، الان فقط می‌خواهم فصل تمام شود، اگر بسکتبالیست نبودم شاید  نیمه راه انصراف می‌دادم اما چون روحیه جنگندگی دارم ماندم تا ببینم برنامه سال آینده چه می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.