صفحه اصلی / استان ها / گیلان / دستگیری ماموران قلابی مسلح در فومن
دستگیری ماموران قلابی مسلح در فومن

دستگیری ماموران قلابی مسلح در فومن

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری باند 5 نفره سارقان مسلح، کشف مقادیری سلاح و مهمات در شهرستان فومن خبر داد.

مامور قلابی

به گزارش کسب و کار نیوز، سرهنگ رحیم شعبانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در پوشش ماموران قلابی در جاده فومن به شفت، بلافاصله عوامل پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه و انجام تحقیقات از مالباخته، مشخص شد که شاکی با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور فومن به شفت در حال تردد بوده که ۴ نفر با یک دستگاه خودرو سمند وی را متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی تصریح کرد: بنابر اظهارات شاکی ۲ نفر از متهمان که با لباس پلیس و سلاح نظامی بودند به سمت خودرو وی آمده و او را به بهانه اینکه باید به مرجع انتظامی مراجعه کند از خودرو پیاده و پس از سرقت خودرو از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ شعبانی با اشاره به اینکه ماموران آگاهی با استفاده از اظهارات شاکی و انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی نشانه‌هایی از حضور متهمان در یکی از روستاهای اطراف فومن پیدا کردند، بیان کرد: ماموران برای شناسایی محل دقیق اختفاء متهمان به موقعیت‌های احتمالی مورد نظر اعزام شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: سرانجام ماموران پلیس آگاهی پس از حضور در محل با انجام تحقیقات نامحسوس، مخفیگاه متهمان را شناسایی و از حضور متهمان در آنجا مطمئن شدند  با هماهنگی مقام قضائی تمامی اعضاء این باند ۵ نفره را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقادیری سلاح و مهمات، البسه نظامی، ۲ قطعه کارت شناسایی جعلی، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ سرقتی با پلاک دولتی، دیلم، قیچی قفل بر و سوزن مخصوص باز کردن گاو صندوق کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بررسی فنی پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: همه متهمان دستگیر شده دارای سابقه کیفری بودند و یکی از آنها نیز به جرم ارتکاب قتل عمد تحت تعقیب بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان ضمن تاکید بر عظم جدی نیروی انتظامی در برخورد با برهم‌زنندگان نظم و آسایش مردم با هشدار به اراذل و اوباش و کسانی که با ایجاد ناامنی به دنبال دستیابی به اهداف شومشان هستند، گفت: تحقیقات از متهمان ادامه دارد و نتایج تکمیلی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.