صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / خوشحالی اسپالتی از پیروزی برابر ناپولی
خوشحالی اسپالتی از پیروزی برابر ناپولی

خوشحالی اسپالتی از پیروزی برابر ناپولی

سرمربی اینتر از عملکرد تیمش در دیدار برابر ناپولی خوشحال و راضی است البته او اعتراف کرد که ناپولی هم می توانست پیروز بازی شود.

لوچانو اسپالتی

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از اسکای اسپورت، اینتر در دیدار بزرگ و حساس برابر ناپولی توانست با گلی که مارتینس در دقایق پایانی به ثمر رساند سه امتیاز ارزشمند و شیرین را به دست آورد.

اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: در دیدار امشب از همان ابتدای بازی تا آخر آن عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. هم در حمله و هم در کارهای دفاعی خوب بودیم و براین باور هستم که با شایستگی به پیروزی رسیدیم.

او ادامه داد: اگر آساموا آن توپ را از روی خط دروازه دور نمی کرد الان ما بازنده بودیم. در کل بازی خوبی بود و هر دو تیم عملکرد رضایت بخشی داشتند. هم ناپولی و هم اینتر شایسته پیروزی بودند و خوشحالم که در نهایت تیم ما سه امتیاز را کسب کرد.

اسپالتی درباره کنار گذاشته شدن ناینگولان گفت: هر باشگاهی قواعد خاص خود را دارد. من خودم دوست ندارم که برای تیمم مشکلی به وجود آورم اما به رعایت کردن نظم و قواعد تاکید زیادی دارم. ناینگولان هم جریمه مالی شده است و هم از تیم کنار گذاشته شده است. بازیکنان پول زیادی دارند و مشکلی به وجود نمی آید اگر جریمه مالی شوند اما کنار گذاشته شدن تاثیر بدی روی آنها می گذارد.

سرمربی اینتر در پایان گفت: ناپولی بازیکنان بسیار باکیفیتی در ترکیب خود دارد و سرعت آنها خیره کننده است. خوشحالم که ما پیروزی این دیدار بزرگ شدیم و امیدوارم که نتایج خوب ادامه داشته باشد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.