صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / شهنازی: بازیکنان ارومیه ناهماهنگ بودند

شهنازی: بازیکنان ارومیه ناهماهنگ بودند

سرمربی تیم والیبال ارومیه دلیل باخت این تیم مقابل پیکان را ناهماهنگی بازیکنان دانست.

ناصر شهنازی

به گزارش کسب و کار نیوز، ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل پیکان تهران در جمع خبرنگاران گفت: ما اهداف زیادی از دیدار امروز داشتیم که میخواسیتیم بازی را ببریم اما نشد. ولی ما در سه ست اول خوب بودیم اما در شرایط حساس تیم پیکان بهتر بود و توانستند پیروز این بازی باشند. بازیکنان جدید ما نیز تنها دیروز را با ما تمرین‌کرده‌اند و مطمئنا در روزهای آینده بهتر خواهیم شد.

او افزود: با این‌حال ما خیلی دوست داشتیم پیکان را در تهران ببریم. البته توانستیم تیم اصلی این تیم را نیز ببریم‌ ولی وقتی بازیکنان جایگزین این تیم به زمین آمدند به قدری خوب بودند که نتوانستیم نتیجه بگیریم. توازن قوا یکی نبود اما از عملکرد بازیکنان رضایت دارم.

سرمربی تیم ارومیه در مورد داوری‌ها نیز گفت: داوری‌ها در دو ست اول تا حدودی مشکل داشت اما آقای عشقدوست از داوران خوب لیگ است. طبیعی است که ما هم عصابنی شویم ولی در کل داوری‌ها خوب و اشتباهات طبیعی است.

شهنازی در خصوص اختلاف امتیازهای در ست آخر نیز توضیح داد: تنها دلیل این‌موضوع عملکرد ضعیف ما در حمله بود که نتوانستیم توپ‌هایمان را در زمین پیکان بخوابانیم. دلیل این موضوع هم ‌ناهماهنگی است که به زودی برطرف می‌شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.