صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / معاون رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه با سرلشکر باقری دیدار کرد
معاون رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه با سرلشکر باقری دیدار کرد

معاون رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه با سرلشکر باقری دیدار کرد

ژنرال اسپینوف رییس کمیسیون مشترک نظامی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه با رییس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار کرد.

image.png

به گزارش کسب و کار نیوز، ژنرال ‏اسیپنوف معاون رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه همراه با سفیر این کشور و هیات همراه، در جریان سفر به کشورمان با سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار معاون رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه گزارشی از روند تشکیل کمیسیون مشترک نظامی دو کشور و محورهای توافق طرفین ارائه کرد.

ژنرال اسپینوف در این دیدار با اشاره به روابط تاریخی ایران و روسیه ، زمینه‌های فراوان موجود برای همکاری دو کشور را مورد تاکید قرار داد.

 سرلشکر باقری هم در این دیدار با اشاره به شرایط بسیار حساس کنونی منطقه و جهان و ضرورت ایجاد پیوند های همگرایی بین نیروهای مسلح ایران و روسیه علیه تروریسم ،گفت: موفقیت نیروهای مسلح دو کشور در فرایند مقابله با تروریسم در سوریه و شکست تروریست های تکفیری و حامیان آنها در منطقه ، بیانگر عزم و ظرفیت‌های ایران و روسیه برای مقابله با تهدیدات موجود است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ظرفیت های ژئوپلیتیکی و ژئواستراتژیکی ایران و روسیه ایجاب می‌کند نیروهای مسلح دو کشوربا نگاهی بلندمدت، حوزه‌های همکاری فیمابین را تدوین و توسعه دهند و در چارچوب توافقات کمیسیون مشترک نظامی ، آنها را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.

 انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.