صفحه اصلی / استان ها / البرز / مردن در این شهر ارزان تمام می‌شود…

مردن در این شهر ارزان تمام می‌شود…

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: پیش فروش قبور با پیش‌بینی قیمت قبر طی سال‌های آینده انجام می‌شود و افراد می‌توانند برای خود در فضایی که در انتخاب آن آزاد هستند، قبر خریداری کنند.

آرامستان

حمید رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: آرمستان بهشت سکینه شامل قطعه هنرمندان و نام آوران، اصحاب شهدا( خانواده شهدا)، قطعه نوزادان و قطعه عمومی است.

وی ادامه داد: این آرامستان کار خود را از سال ۵۴ آغاز کرده و تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار متوفی را در خود جای داده است.

وی توضیح داد: ۶۵ درصد متوفیان کرج در این آرامستان دفن می‌شوند که همین باعث شده به فکر ایجاد آرامستان دیگری به نام بهشت علی (ع) باشیم. به نظر می‌رسد تا ۱۵ سال آینده ظرفیت آرامستان بهشت سکینه پر شود و خانواده‌ها عزیزانشان را در بهشت علی (ع) به خاک بسپارند.

عسگری با اشاره به مناسب بودن قیمت قبر در بهشت سکینه بیان کرد: قیمت قبر در این آرامستان یک پنجم قیمت قبر در بقاع متبرکه استان است و خانواده‌ها به راحتی از پس تامین آن بر می‌آیند. تفاوت قیمت قبر در این آرامستان تفاوت چندانی با هم ندارد و این طور نیست که قبرهای چندین میلیونی در این آرامستان به فروش برسد.

این مسئول درباره پیش فروش قبرهای این قبرستان افزود: پیش فروش قبور با پیش‌بینی قیمت قبر طی سال‌های آینده انجام می‌شود و افراد می‌توانند برای خود در فضایی که در انتخاب آن آزاد هستند، قبر خریداری کنند.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

ساعت کاری بازار

ساعت کاری بازار روزهای کرج اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهراب سعادت اظهار کرد: طی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.