صفحه اصلی / سیاسی / سایر حوزه های سیاسی / تشکیل ۲۶۰ هزار پرونده در استان نشان از افزایش بیماری‌های قلبی و روحی است

رئیس‌کل دادگستری قزوین:

تشکیل ۲۶۰ هزار پرونده در استان نشان از افزایش بیماری‌های قلبی و روحی است

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین گفت: تشکیل ۲۶۰ هزار پرونده در استان نشان می‌دهد که بیماری‌های قلبی و روحی در جامعه افزایش یافته است و باید با تقویت باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی برای کاهش و پیشگیری از آن‌ها اقدام کرد.

آرم قضایی

به گزارش کسب و کار نیوز، حجت‌الاسلام‌ قدرتی در دیدار با مردم محمودآباد نمونه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: دوای اصلاح قلب، روح و جان انسان‌ها شلاق، زندان و مجازات نیست بلکه داروی درمان دردهای باطنی، یاد خدا و قیامت و تقویت معنویات و ارزش‌های اسلامی است.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: انسان موجودی مرکب از جسم و روح است و همان‌گونه که جسم انسان بیمار می‌شود روح نیز بیمار شده و باید برای درمان آن به اطبای حاذق و ماهر مراجعه شود.

وی افزود: این طبیب چیزی جز ارزش‌های اسلامی و معنویت نیست که می‌تواند انسان را از دام‌های شیطانی، گناه و آسیب‌های اجتماعی حفظ کرده و به سمت عبودیت و بندگی الهی راهنمایی کند.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: امروز صداقت در جامعه کاهش و دروغ افزایش یافته است و منشأ بسیاری از پرونده‌های قضایی همین کاهش صداقت در جامعه و میان افراد است.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین تأکید کرد: انقلاب اسلامی که در آستانه چهل‌سالگی آن هستیم بر اساس این ارزش‌ها شکل گرفت و توانست بسیاری از دردها و امراض قلبی و روحی انسان‌ها را از میان ببرد.

قدرتی ادامه داد: امروزه هنگام صحبت از دستاوردهای انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های صنعتی و علمی ایران اشاره می‌شود درحالی‌که دستاورد مهم‌تر از آن‌ها رشد و تعالی فرهنگی و معنوی جامعه است.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی مردم و به‌ویژه نسل‌های نوجوان و جوان باور کرده‌اند که عزت و اقتدار انسان‌ها در سایه یاد خدا و بندگی الهی است و قدرت‌های استکباری جهان پوشالی و فناپذیر هستند.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی پیشرفت‌های زیادی دارد، افزود: پیشرفت مهم انقلاب بازگرداندن خودباوری به نسل جوان و خنثی کردن توطئه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی استکبار جهانی است.

قدرتی اضافه کرد: امروزه علیرغم تمامی تلاش‌های استکبار جهانی نسل نوجوان کشور نه‌تنها از ارزش‌های انقلاب فاصله نگرفته‌اند بلکه با بصیرت بیشتر به آرمان‌های نظام و انقلاب پایبند هستند.

رئیس‌کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان هزاران کانال فارسی و غیرفارسی‌زبان علیه انقلاب اسلامی در فضای مجازی راه‌اندازی کرده‌اند اما هیچ‌گاه در اهداف شوم خود که انحراف جوانان از آرمان‌های انقلاب است موفق نبوده‌اند.

وی با انتقاد از مدیران متکبر، خودخواه، تنبل و کسل در مدیریت جامعه افزود: مدیران در نظام جمهوری اسلامی باارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت سنجیده می‌شوند و هر مدیری که به آرمان‌های انقلاب بی‌توجه باشد توسط خود مردم کنار گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

حضور ۴.۵ میلیون اتباع غیرمجاز در ایران/ کمک ناچیز کمیساریا

حسین ذوالفقاری، در حاشیه دیدار با فیلیپو گرندی، کمیسر عالی امور پناهندگان سازمان ملل اظهار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.