صفحه اصلی / کارآفرینی / اخبار و رویدادهای کارآفرینی / برای سرمایه گذاری، تولید و ایجاد اشتغال به راهکار جدید نیاز داریم
برای سرمایه گذاری، تولید و ایجاد اشتغال به راهکار جدید نیاز داریم

استاندار کردستان:

برای سرمایه گذاری، تولید و ایجاد اشتغال به راهکار جدید نیاز داریم

استاندار کردستان گفت: برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی، گردشگری و فرهنگی و همچنین تولید و اشتغالزایی به راهکارهای جدید با تفکر و دیدگاه نو نیاز داریم.

بهمن مرادنیا شامگاه سه شنبه در نشست تخصصی با کارآفرینان و فعالان حوزه کارآفرینی استان کردستان اظهارداشت: نباید بگذاریم فضای فکری و فرهنگی کردستان تنها به سمت بیان مشکلات سوق داده شود، چرا که صرفا بیان مشکلات، مشکلی از استان حل نخواهد کرد و باید در کنار طرح مسائل راهکار ارئه دهیم و موانع را معرفی کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، وی خواستار تشکیل کارگروهی با حضور بخش خصوصی به منظور شناسایی موانع توسعه استان شد و افزود: برای سرمایه گذاری، تولید و ایجاد اشتغال، به راهکار جدید نیاز داریم.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود، کوچک اندیشیدن و قانع بودن را از دلایل توسعه نیافتگی کردستان عنوان کرد و ادامه داد: برای رسیدن به توسعه، باید تفکر و دیدگاهمان را تغییر دهیم.

مرادنیا با اشاره به مشکلات و محدودیت های فعلی اقتصاد کشور، یادآور شد: در این مقطع زمانی اگر بتوانیم حفظ شغل کنیم و در کنار آن هم شغل جدید ایجاد کنیم، کار بسیار با ارزشی انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه امروز جنگ اقتصادی عرصه را بر مملکت و مردم تنگ کرده است، بیان کرد: روزی جوانان کشور برای دفاع از میهن از جان خود گذشتند و امروز تولید کنندگان با تمام توان تلاش می کنند تا اشتغال ایجاد کنند و کشور را از این شرایط اقتصادی خارج کنند.

استاندار کردستان در پایان سخنان خود با ابراز خرسندی از حضور اساتید دانشگاه و کارآفرینان در این نشست، گفت: وظیفه دانشگاه ها فقط تولید مدرک نیست، چرا که تخصص زمانی ارزشمند است که در خدمت تولید، فرهنگ و صنعت باشد و اگر نتواند نقشی در اقتصاد داشته باشد بی فایده است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.