صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / منطقه عملیاتی پارسیان پایش شد
منطقه عملیاتی پارسیان پایش شد

با هدف تولید پایدار سوخت زمستانی

منطقه عملیاتی پارسیان پایش شد

منطقه عملیاتی پارسیان با هدف تولید پایدار سوخت زمستانی از سوی مدیرعامل و جمعی از مدیران و رؤسای ادارات ستادی شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در این منطقه، بررسی و پایش شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, حمید ایزدی، مدیرعامل این شرکت در بازدید از نواحی عملیاتی منطقه پارسیان، وضع تولید و تامین پایدار سوخت زمستانی را بررسی کرد.
در روز نخست این بازدید، شرایط تولید و انتقال گاز در مرکز تفکیک خیرگو و میدان گازی شانول مشاهده و مسائل مربوط به تولید و شرایط شغلی و معیشتی کارکنان این ناحیه ارزیابی شد.
در روز دوم این بازدید، شرایط تولید و انتقال گاز از مرکز جمع‎آوری و انتقال گاز شماره ۱ و ۲، دکل‎های مخابراتی، انبار کالا، خطوط لوله، کارگاه مرکزی تعمیرات، اچ‎اس‎یی، کمپ اداری رفاهی تابناک و کمپ اداری رفاهی لامرد، بررسی شد.
کارکنان ناحیه عملیاتی تابناک در نشستی مسائل و چالش‌های عملیاتی و پرسنلی خود را مطرح و برای رفع آنها راهکارهایی ارائه کردند.
ایزدی، در این بازدید بر رعایت سلسله مراتب اداری، تمرکز بر حرفه‎ای‎گرایی در کار، حفظ یکپارچگی سازمانی، اخلاق‌مداری، مصرف بهینه با حفظ کیفیت خدمات ارائه شده به کارکنان و… با هدف انجام تعمیرات اساسی تجهیزات در شرایط ایمن و زودتر از موعد مقرر تاکید کرد.
منطقه عملیاتی پارسیان یکی از بزرگ‎ترین مناطق پنجگانه عملیاتی تابع شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است که بخش عظیمی از سوخت گازی کشور را تأمین می‎کند.

همچنین مطالعه کنید:

میزان تبادل برق در بورس انرژی به ۶۰ درصد می‌رسد

به گزارش کسب و کار نیوز ، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در نشست مشترک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.