صفحه اصلی / استان ها / خراسان جنوبی / آماده سازی ۲ هزار قبر برای شرایط بحرانی در بیرجند

آماده سازی ۲ هزار قبر برای شرایط بحرانی در بیرجند

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری بیرجند گفت: با توجه به اینکه پس از بحران نیازمند تعداد زیادی قبر هستیم، در همین راستا تعداد دو هزار قبر در آرامستان بیرجند آماده شرایط بحرانی است.

قبر

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد محمدزاده، در جلسه کارگروه تدفین ستاد مدیریت بحران شهرداری بیرجند اظهار کرد: کارگروه تدفین یکی از چهار گروه ذیل ستاد مدیریت بحران شهرداری است که وظایف کلی آن شامل جمع‌آوری و حمل اجساد از محل حادثه تا محل دفن، شناسایی، ثبت فوت و صدور جواز دفن، تغسیل، تکفین، برگزاری نماز میت و تدفین، تعیین محل تدفین، امحاء لاشه‌های دام و طیور و غیره است.

مسئول کارگروه تدفین بیرجند خاطرنشان کرد: کار این کارگروه به عنوان یکی از چهار کارگروه اصلی زیر مجموعه مدیریت بحران شهرداری بیرجند، پس از پایان بحران آغاز می‌شود لذا ضروری است با هماهنگی‌های انجام شده پیش از بحران اقدامات لازم در شرایط بحرانی به‌ موقع انجام شود.

محمدزاده اظهار کرد: با توجه به اینکه پس از بحران نیازمند تعداد زیادی قبر هستیم، در همین راستا تعداد دو هزار قبر در آرامستان بیرجند آماده شرایط بحرانی است.

وی افزایش تعداد آمبولانس‌ها، نوسازی آن‌ها و توسعه سالن‌های اجتماعات را از جمله اقدامات این کارگروه ذکر کرد.

در پایان این جلسه هر یک از اعضای کارگروه به بیان نقطه نظرات و پیشنهادت خود پرداختند و مقرر شد تمامی دستگاه‌های عضو این کارگروه ظرفیت و توانمندی‌های خود و نیاز سنجی‌های لازم و امور مربوط به این کارگروه را مورد بررسی قرار داده و برای ارائه در جلسه بعدی کارگروه آماده کنند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

پلمب نانوایی

پلمب نانوایی متخلف در قاین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سرهنگ محمود زال بیکی گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.