صفحه اصلی / ورزشی / فوتبال و فوتسال / کرانچار: استانکو دوست و استاد بزرگ ما بود
کرانچار: استانکو دوست و استاد بزرگ ما بود

کرانچار: استانکو دوست و استاد بزرگ ما بود

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران که در اردوی اردن حضور دارد از شنیدن خبر درگذشت مربی با سابقه فوتبال کرواسی اظهار تاسف کرد.

زلاتکو کرانچار

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از فدراسیون فوتبال، زلاتکو کرانچار در خصوص بازی روز سه‌شنبه برابر اردن گفت: این مسابقه در چارچوب اردوی دی ماه برگزار می‌شود و هدف ما حفظ استمرار در انجام مسابقات بیشتر برای اعضای تیم و ایجاد هماهنگی مناسب بین نفرات است. همچنین می‌خواهیم با تیم‌های غرب آسیا آشنایی بیشتری داشته باشیم چرا که در مرحله اول بازی‌های مقدماتی با دو تیم یمن و عراق هم‌گروه هستیم. اردن، سوریه و عمان هم شباهت‌های زیادی به حریفان ما دارند و از این جهت برای ما اهمیت دارد که با چنین تیم‌هایی روبرو شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید اضافه کرد: در این بازی کیفیت و شایستگی خودمان را ثابت می‌کنیم همچنین نشان می‌دهیم که پیروزی‌های قبلی ما اتفاقی نبوده و می‌خواهیم این آمادگی را در یک بازی خارج از خانه نشان بدهیم. اردن هم حریف قدرتمندی است و انگیزه‌های زیادی برای تقابل با تیم ما دارد.

کرانچار در پایان با اشاره به درگذشت استانکو مربی با سابقه فوتبال کرواسی گفت: استانکو برای همه ما یک دوست و یک استاد بزرگ بود. شنیدن این خبر ما را بسیار متاثر کرد. او مربی تاثیرگذاری برای فوتبال کرواسی به شمار می‌رفت و البته در فوتبال ایران نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بود. از همین جا مراتب تاسف و ناراحتی خودم و کلیه مربیان تیم امید را به دلیل این واقعه تلخ اعلام می‌کنم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

«قلعه‌نویی» سرمربی تیم ملی شد

به گزارش کسب و کار نیوز، امیر قلعه‌نویی مربیگری خود را از کشاورز و برق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.