صفحه اصلی / سرخط خبرها / ضرورت بازیافت مواد استفاده شده در بسته‌بندی کالا
ضرورت بازیافت مواد استفاده شده در بسته‌بندی کالا

در دیدار با مدیرعامل انستیتو جهانی بسته‌بندی تاکید شد

ضرورت بازیافت مواد استفاده شده در بسته‌بندی کالا

مدیرکل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط‌ زیست در دیدار با مدیر عامل انستیتو جهانی بسته بندی بر ضرورت کاهش استفاده از تولیدات با بسته‌بندی حجیم و بازیافت مواد استفاده شده در بسته‌بندی کالا تاکید کرد.

بازیافت زباله

به گزارش کسب و کار نیوز علی مریدی درباره دیداربا کیشان سینگ – مدیر عامل انستیتو جهانی بسته‌بندی- گفت: در این دیدارکه افشین فخر – دبیر انستیتو بسته‌بندی ایران – نیز حضور داش، بر انتقال تجربه‌های جهانی در خصوص کاهش استفاده از تولیدات با بسته‌بندی حجیم و بازیافت مواد استفاده شده در بسته‌بندی کالا به منظور صرفه‌جویی در منابع و کاهش پسماند به کشور تاکید شد.

وی افزود: مواد قانونی حمایت از صنایع بازیافت و مشوق‌های کاهش پسماند از مبداء برای تولیداتِ با پسماند کمتر از سوی دفتر آب و خاک در این نشست تشریح شد.

مدیرکل دفتر آب و خاک سازمان حفاظت محیط زیست ابراز امیدواری کرد که صنایع بتوانند با اعمال مدیریت سبز بخشی از مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند.

کیشان سینگ – مدیرعامل انستیتو جهانی بسته بندی نیز به همکاری بین بخشی در کشورها ذیل مثلث دولت، صنایع و افراد جامعه برای کاهش و بازیافت محصولات مختلف اشاره کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط‌ زیست، افشین فخر – دبیر انستیتو بسته بندی ایران – نیز گفت: در این جلسه طرفین بر همکاری میان انستیتو بسته‌بندی ایران و انجمن بسته‌بندی جهانی جهت تدوین برنامه عملیاتی در راستای مدیریت پسماندها و بسط دانش و تبادل تکنولوژی تاکید کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.